Noki Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei! Jeg bare lurte på en liten ting angående Warcraft 3: The Frozen Throne. Dette er jo en tilleggspakke til det originale Warcraft 3. Trenger en dette for å kunne spille The Frozen Throne, eller er det uavhengig fra originalen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei! Jeg bare lurte på en liten ting angående Warcraft 3: The Frozen Throne. Dette er jo en tilleggspakke til det originale Warcraft 3. Trenger en dette for å kunne spille The Frozen Throne, eller er det uavhengig fra originalen? Du må ha Warcraft 3 innstallert for å legge inn tilleggspakken ... Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Du må vel også ha orginal cd-key av begge tror jeg for å kunne spille på nettet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Du må vel også ha orginal cd-key av begge tror jeg for å kunne spille på nettet Jolly good point, ikke alle som har skjønt det der... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jepp det må du nok, og Blizzard har vert _flinke_ med å beskytte seg mot fake cd keyer, som er bra. Forresten er det über konge på battle.net Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Sikkert konge på Bnet ja, men tror jeg skal se om jeg klarer bragden med å slå en computer motstander på easy først Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Sikkert konge på Bnet ja, men tror jeg skal se om jeg klarer bragden med å slå en computer motstander på easy først du lærer mye mer med å spille over battle.net, computeren er altfor forhåndsigbar. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 forhåndsigbar Den var ny. Tatt et par halvliterere i kveld du også, eller? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Sikkert konge på Bnet ja, men tror jeg skal se om jeg klarer bragden med å slå en computer motstander på easy først Kan ikke sammenligne å slåss mot folk over battle.net med computerne. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Mulig det men.... tror vel at hvis comp gruses meg på easy, så trenger vel ikke en Bnet motstander lang tid Men gøy læll:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå