paalnisja_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg sitter for øyeblikket med Hearts of Iron 3, og lurer på om flere gjør det. Siden diplomatisystemet og teknologisystemet er helt nytt - noen som har prøvd noen heftige strategier som er gode tips? Selv har jeg klart å lure USA over på aksemaktene sin side og fører en heftig krig til havs mot Storbritannia (jeg spiller Tyskland). Eventuelt noen som har sett noen mods? Bruker å dukke opp fort, brutalt og skikkelig. Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har HOL3 på "vent" til neste patch,da spillet har alt for mange mangler ennå..MEN Paradox fikser vel biffen,som alltid... Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vurderer å prøve det x) Føler meg ferdig med Romance of The Three Kingdoms 11, som er noe lignende spill. og må si jeg liker den type spill Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg vurderer å prøve det x) Føler meg ferdig med Romance of The Three Kingdoms 11, som er noe lignende spill. og må si jeg liker den type spill Anbefaler deg på det sterkeste å prøve Europa Universalis 3...Beste spillet som er laga for strategifans!Link:EU3 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 kult. Skal vurdere det og Liker sånne spill fordi det er veldig greit å ha som multitasking spill på skolen xD Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har prøvd det, men gidder faktisk aldri å spille alene. Men på LAN, gud, det er KONGE. (selv om det må være et LAN bestående av übernerds som ikke spiller CS og spillet tar opp ALL tid) Lenke til kommentar
paalnisja_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 kult. Skal vurdere det og Liker sånne spill fordi det er veldig greit å ha som multitasking spill på skolen xD Europa Universalis er veldig bra. Komplett-pakka er nærmest utømmelig når det gjelder spilletid. Se den her Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har spilt HoI 2 en del, kunne vært svært bra hadde det ikke vært for en irriterende bug som hindret meg i fra å fullføre en eneste spillsesjon. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Elsker denne typen spill men er for dum til tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå