LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skal straks kjøpe meg en Wii og lurer på om det er noen jeg MÅ ha? Har bestilt meg disse så langt: Secret Files: Tunguska Secret Files 2: Puritas Cordis Mad Dog McCree: Gunslinger Pack Broken Sword: The Shadow Of The Templars - Director's Cut The House of the Dead: Overkill Metroid Prime 3: Corruption Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I tillegg MÅ du selvfølgelig ha Zelda Twilight Princess og Super Mario Galaxy. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja Zelda hadde jeg jo helt glemt! Super Mario Galaxy er jeg litt mer skeptisk til dog...se om jeg finner det billig en plass Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Resident Evil 4, dersom du ikkje har spillt det på andre platformer.Kan vere verdt en titt fordiom Er helt suverent med Wiimoten Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Oh ja! Fikk testa RE4 bare litt på PS2...det er et must buy ja Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kjøpte meg Wii bare for Twilight Princess Angrer ikke men syns det er synd Wii'en blir liggende i skapet mesteparten av tiden. Endret 1. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kjøpte meg Wii bare for Twilight Princess Angrer ikke men syns det er synd Wii'en blir liggende i skapet mesteparten av tiden. Synes Wii har endel spill en ikke finner på hverken PS3 eller X360 som virker artige..alt ifra barnslige hærlige spill til onrail shooters til adventure spill ala Broken Sword. Wii fyller for min del den litt mer lekne og adventure spill biten som ingen av dem andre konsollene pr idag leverer noe av. Får håpe den ikke blir en støv sammler alt for tidlig... Endret 1. oktober 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 okami om du ikke har spilt det på ps2.. snart new super mario broth. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Super Smsah Bros Brawl hvis du har litt flere kontrollere Wario Ware smooth moves for litt moro multiplayer med en kontroller. No More Heroes, SSX blur eller Zack and Wiki (er ikke sikkert at du liker dem.., men jeg likte de i alle fall). Endret 2. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mario Kart Wii er jo veldig bra. Best når det er flere, men også artig alene. Super Paper Mario er også bra. Synes også at Excite Truck er blant Wii`s beste spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Masse bra tips her slik! Takk og bare rems opp bra tittler Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mario Kart Wii er utrolig døllt alene imo^^, men ganske morsomt med andre ja. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 du burde også kjøpe tiger woods 10 og grand slam tennis. Beste golf og tennisspill som finnes idag, uavhengig av plattform. Det forutsetter naturligvis at du kjøper wiimotion+.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kan ikke si jeg er så fornøyd med Grand Slam. Bordtennis på Resort derimot, er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Vulcanod Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Battalion wars hvis du liker strategi og mario party 8 hvis du har flere kontroller og vil spille med venner. Ellers er super mario galaxy og super smash bros brawl konge spill! Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mario Galaxy er jo eneste tittelen som virkelig er bra etter min mening. Metal Slug Anthology, hvis du liker Metal Slug. Kjøpte min for 100 spenn, definitivt mitt beste Wii kjøp. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Punch-out!! og Little King Story er både unike og godt mottatte spill. Kanskje de er verdt en titt? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff så mange spill da...hehe! Takker å bukker for alle tipsene så langt Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Huff så mange spill da...hehe! Takker å bukker for alle tipsene så langt Ikke så ofte man hører det om wii Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Og Super Paper Mario er et bra Wii-spill Å som andre sier så er Tiger Woods PGA Tour 10 og Grand Slam Tennis helt unikt til Wii når man har M+!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå