Da_Assassin Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg leter etter en fransk trance låt, jeg husker ikke hva den heter men dem sender den på slutten av le Tour de France sendingene på tv2... noen som har peiling på hva jeg mener? (det er ikke In Grid) Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er ikke helt sikker men trur det er 'Kate Ryan - Libertine'. Eller så er det en annen sang av Kate Ryan. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 ok, det må være en annen sang av K.R. ihvertfall, for det var ikke den sangen Edit: det er Désenchantée med Kate Ryan, takk for svar :-D Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 ok, det må være en annen sang av K.R. ihvertfall, for det var ikke den sangen Edit: det er Désenchantée med Kate Ryan, takk for svar :-D And it both sucks and blows, thank you. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 ok, det må være en annen sang av K.R. ihvertfall, for det var ikke den sangen Edit: det er Désenchantée med Kate Ryan, takk for svar :-D And it both sucks and blows, thank you. hvorfor bryr du deg engang, du pleier som regel å poste seriøst, men plutselig mistet jeg all respekt... jeg hater egentlig at folk sier det, men les Nettikette'n, der står det blant annet at man ikke skal flame andre osv. ellers skjønte jeg ikke så mye hva du ville frem med den posten... Good Night, Bonne nuit, Gute Nacht Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Litt avsporing her nå, men originalen med Mylène Farmer er faktisk bedre. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 er det trance ? vel... ikke spør meg egentlig, det er det jeg tenker på når jeg hører slik musikk... vanligvis går det i metall/orkester/storband/blues eller jazz for meg... men det er noe "trance" jeg liker Lenke til kommentar
texaco Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Skuffelse at ingen har nevt Jean Michel Jarre ennå ... Ingen som husker Oxygen låta fra 90 tallet? (mimre mimre mimre) Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Topicstarter har fått sitt svar. End of story. Case closed! SAKEN ER HERVED LUKKET! Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Skuffelse at ingen har nevt Jean Michel Jarre ennå ... Ingen som husker Oxygen låta fra 90 tallet? (mimre mimre mimre) *mimre mimre* Lenke til kommentar
Calm Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Skuffelse at ingen har nevt Jean Michel Jarre ennå ... Ingen som husker Oxygen låta fra 90 tallet? (mimre mimre mimre) Jo, seff har ikke glemt Jean Michel Jarre - hender fortsatt at jeg tar frem en av skivene hans og mimrer litt ja Selv om Oxygen serien er kul, er Chronologie 4 mye bedre! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ok, det må være en annen sang av K.R. ihvertfall, for det var ikke den sangen Edit: det er Désenchantée med Kate Ryan, takk for svar :-D And it both sucks and blows, thank you. Jaevl|g unødvendig kommentar da - skulle tro at en så aktiv bidragsyter til forumet som deg vill holdt seg for god til slikt! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ok, det må være en annen sang av K.R. ihvertfall, for det var ikke den sangen Edit: det er Désenchantée med Kate Ryan, takk for svar :-D And it both sucks and blows, thank you. Jaevl|g unødvendig kommentar da - skulle tro at en så aktiv bidragsyter til forumet som deg vill holdt seg for god til slikt! Enig med deg, men han har jo 110% rett da Lenke til kommentar
Calm Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Enig med deg, men han har jo 110% rett da Yup, ingen tvil om det Men jeg er bare slik at jeg av prinsipp synes slike meningsytringer er litt unødvendige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå