Gå til innhold

Hereoes of Might and Magic lll: Complete edition


Anbefalte innlegg

Hei.

 

ja som emne tråden beskriver så har jeg nettop kjøpt meg Heroes of Might and Magic III: Complete edition.

 

Men det jeg lurer på, er om det er verdt det?. Har lest litt forskjellig på nett om hva vi får i den pakken. Og for min del virker det bra. Men hvordan forandrer det gameplayet fra orginalen?

 

Leste foreksempel at engeler/ archangels er svakere? :(

 

+

 

jeg kjøpte det fra platekompaniet via nettet, hvor lang tid vil det ta før det havner i postkassen? :) krysser fingrene for at det havner i postkassen før helgen da. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er fullstendig genialt, absolutt ett av de gode gamle klassikerne, så kjøpet er det ingenting å si på. (Kjøpte mitt for 8 år siden og har sjelden blitt så hektet på et spill)

 

Archangels er nok de beste bossene i spillet vil jeg si, så no worries. Men Black Dragons er også veldig gode.

 

Hvis du bor på en sentral plass tar det nok ikke så lenge!

 

Enjoy ;)

Lenke til kommentar

Det er også noen gode mods til spillet, spesiellt WoG addonen. Det er også en meget meget heftig mod i "produksjon" i Russland, men det er usikkert når den er ferdig.

 

WoG er kanskje ikke helt ferdig, men jeg har spilt det i flere år nå. Har vært spillbart leeenge :p eneste som er at det stadig blir oppdatert og forbedre, men ferdig er det på en måte!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Musikken? Skru den av, da vel.

 

Synes også at fireren var mye bedre enn treeren, kos å slippe microhælvette med å ha helter overalt på kartet for å få transportert tropper.

Nei føsj, totalt uenig. III'ern hadde en atmosfære og dybde nummer fire ikke har.

 

Mekanikken (og musikken for den saks skyld) var MYE bedre i HoMM III enn i IV (for å bruker romertall)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...