VEH_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oppfølgeren til Phantom Hourglass har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) La bort Phantom Hourglass - aner ikke hvorfor...må spilles igjen, men passer seg best å spille når man skal ut å reise. Uansett - må skaffe meg Spirit Tracks! Endret 1. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 sykt mange fete ds spill som kommer i nærmeste framtid. Tror nesten jeg må begynne å reise mer, slik at jeg får spilt mer på den lille maskinen.hehe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gleder meg til dette. Er ikke så mange DS spill som blir kjøpt hvert år, men dette er et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gleder meg noe voldsomt til Spirit Tracks. Phantom Hourglass var fantastisk, så jeg er alltid klar for litt mer "Celda". Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser at DS må komme seg inn i hula mi, får ønske meg det til jul tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå