Joachim_F Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå kan du teste det norskutviklede actionspillet Break a Leg. Les hele saken Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 folk som er interesert i å lese mer om utviklingen av Break a Leg kan lese intervjuet jeg gjorde med Spilldesigner Bjørnar Herstad for spillutvikling.org Break a Leg er et veldig spennende prosjekt. Tror det kan bli velig kult om de får nok til å jobbe med det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Der kom den demoen ja. Var morsomt å følge med utviklingen, så jeg får vel tat en titt på spillet! Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Likte spillet veldig godt. Rekorden er på 37 sek nå, blir vel bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Bjornar_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Likte spillet veldig godt. Rekorden er på 37 sek nå, blir vel bedre etterhvert. oioi, det er ganske bra tid;) klarer du å komme under 30 sec skal jeg sende deg en Break a Leg T-skjorte i posten;) men da må du laste opp screenshot av score table:) Lenke til kommentar
havchr Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Yes, Ja! Der kom det! Etter 1 min testing på stand, begynte kontrollene å sitte. Da var flytfølelsen der med en eneste gang. håper det kommer ut på xbla og krysser fingre for norges første XBLA-suksess Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte spillet veldig godt. Rekorden er på 37 sek nå, blir vel bedre etterhvert. oioi, det er ganske bra tid;) klarer du å komme under 30 sec skal jeg sende deg en Break a Leg T-skjorte i posten;) men da må du laste opp screenshot av score table:) Dro inn en tid på 27,55 nå! Lenke til kommentar
Neheb Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte spillet veldig godt. Rekorden er på 37 sek nå, blir vel bedre etterhvert. oioi, det er ganske bra tid;) klarer du å komme under 30 sec skal jeg sende deg en Break a Leg T-skjorte i posten;) men da må du laste opp screenshot av score table:) Dro inn en tid på 27,55 nå! nice. tror det ca er rekorden min og jeg har spillt det i over 5 uker Lenke til kommentar
Bjornar_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 27:55 er ganske bra ass, men er det noen som klarer å slå rekorden på 26:13 ? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lastet det ned nettopp, og dette var jo virkelig morsomt, for ikke å snakke om vanedannende! Men hvordan dere klarer å gjennomføre det på 30 sekunder er for meg en gåte. Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli en bedre spiller? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 dette er litt flaut...men spillet lagger noe sinsykt så det er umulig og styre uansett, dette blir nok kjøp når det kommer på XBLA, virker utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Suram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Lastet det ned nettopp, og dette var jo virkelig morsomt, for ikke å snakke om vanedannende! Men hvordan dere klarer å gjennomføre det på 30 sekunder er for meg en gåte. Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli en bedre spiller? Det er mange veier til mål, ikke bare den som er merket. Ta deg tid og utforsk byen, så vil du finne at det er mange måter å få tiden ned på PS: til alle dere som liker spillet, vær så snill å spre ordet. Vårt største problem er å få markedsført det, så hvis dere kan fortelle noen venner om spillet ville det hjulpet enormt. Tusen takk Endret 4. oktober 2009 av Daymare Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Takk for hjelp, Daymare Har begynt å se etter flere veier nå, ja, og fått ned tiden betraktelig. Er ikke nære 30 sek enda, dog. Skal Twittre og blogge om dette, tenker jeg. Endret 5. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå