Pesico Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har Phat, 2000 og Go og ville gått for Go. Per dags dato kan man få 48GB minne (med 32GB minnekort). Den har mindre skjerm, men den er så portabel som den kan bli. Knappene føles mye bedre ut. Også kan man koble til Bluetooth headset og DualShock 3. Hvor finner du 32GB Memorystick M2 ? Største jeg fant var 16. Aner ikke. Så en plass at man kunne få de opp til 32 (husker ikke hvor desverre). Har selv ikke sett en 32Gb. Husker ikke om det var en uttalelse fra Sony eller en eller annen spillside. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er jeg blind eller er GTA-spillene fjernet fra PSN? Sony er nærmest epileptiske i måten de lanserer og trekker tilbake spill fra PSN. Sabla plagsomt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg må først selge min PSP 3004 modell før jeg overhode vil ha PSPGo Lenke til kommentar
PeanutButterJelly Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det blir lett PSP Go for min del. Mye ute og reiser, og da er det praktisk med en liten spillemaskin hvor alle spilla er lagra inni. Slipper alle diskene, i tillegg til bluetooth headseat uten ledninger. Det er naaajs. Har lagt min elsk på PSP Go! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg må først selge min PSP 3004 modell før jeg overhode vil ha PSPGo Ville heller skaffer meg PSPgo fort som fy (GT PSP er gratis vis du laster ned GT theme innen 10. oktober). Vis du i tillegg har en tidligere PSP og en UMD kan du få 3 gratis spill fra en liste på 17 spill. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kjekt å samle biler i Gran Turismo Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ingen som orker å logge inn på PSN å se om GTA fremdeles er der? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ingen som orker å logge inn på PSN å se om GTA fremdeles er der? Finner begge via PS3en. Søkte på GTA og fant Liberty City Stories. Av en eller annen grunn måtte jeg søke på Vice for å finne Vice City Stories. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ingen som orker å logge inn på PSN å se om GTA fremdeles er der? Finner begge via PS3en. Søkte på GTA og fant Liberty City Stories. Av en eller annen grunn måtte jeg søke på Vice for å finne Vice City Stories. Det ser ut som de bare ligger under "Latest". Vice Vity Stories står som Grand Theft Auto: Vice City Stories. Det er vel derfor den ikke dukker opp hvis man søker på GTA. (Liberty City Stories står som GTA: Liberty City Stories). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Høres kanskje litt merkelig ut, siden jeg var så kritisk til Go, men jeg har fått meg en nå, fordi jeg fikk tak i en splitter ny en til 1400,- Gleder meg til å prøve God of War CoO. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Finnes det noen spesielle triks for å kunne spille av flere film formater? Synes det er håpløst at alle filmer må være mpeg4 for å kunne spilles av. I tillegg virker det som om den ikke nedskalerer 1080p filmer, slik at man ikke kan overføre direkte fra ps3 til psp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå