OHJohansen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Canal Digitals kabel-TV-kunder kan slippe å bruke ekstern dekoder. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 JA stor nyhet , det har alltid vert mulig å bruke en cam modul i en ikke canal + godkjent mottaker. eneste forskjellen er at de nå har måttet krype til korset og godkjenne det. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet om det finnes uoffisiell CAM til Get også? Hadde vært morsomt å prøve Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Når kommer det godkjent cam for satelitt/parabol mon tro..? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er ikke bare de elendige kabeltv selskapene som bør rydde opp i dette. Skal på død og liv låse en bruke til en elendig mottaker. Leverandører av nyere flatskjermer trenger også et spark bak. Har selv et LCD tv fra Samsung som har DVB-T og DVB-C mpeg4 dekoder/tuner innebygd. Når språkvalg på tv'n settes til Norsk fjerner Samsung-tullingene mulighet til å søke på DVB-C kanaler. Bytter til Finsk språk og jeg kan søke opp alle GET sine tv og radiokanaler. EPG virker helt perfekt men jeg kan bare se de 3-4 ukrypterte kanalene. At alle disse selskapene til di grader kjemper mot sine egene kunder forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi har altså tv selskap som krever at alle har en egen boks i stua, som kan brukes til å å filmer som kabel-tv selskapet har valgt å gjøre tilgjengelig. Helt utrolig elendig tilbud. Bare en ting gjøre - ikke kjøp drittproduktet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette er supert, da de fleste innebygde digitaltunere gir et bedre bilde enn CD sin "økonomidekoder" (les møkkatuner..) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Bra det, men har noen forsøkt å få tak i ett ekstra programkort? Det er faen meg helt umulig uten samtidig å kjøpe ekstern decoder. Canal Digital har så mange rare ordninger som er direkte kundefientlige. Det må da være forferdelig dårlig stilt med konkurranse i denne bransjen ?? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 VIASAT suger.. har ennå ikke kommet med det... helt tydelig at jeg valgte feil leverandør den gang. fremtidsrettede leverandører må stå mer frem med sin teknologi slik at vi forbrukre forstår hva som vil komme og kan velge mer riktig.. Lenke til kommentar
Gjest ash17 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Når kommer det godkjent cam for satelitt/parabol mon tro..? Det er da allerede kommet. Canal Digital har godkjent noen av de nyeset samsung apparatene både for kabel og parabol Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Grunnen til at Get ikke har fått ut fingeren er jo at de suger lut og leier ut dekodere og tjener for fett på det... Kommer vel til å ta 200kr for CAM'en i måneden vil jeg tippe... *Grumle* skulle ønske jeg fikk lov til å sette opp en parabol!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg