Donaldo94 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg skal til Amerika i November, og jeg lurer på om det er fordeler ved å kjøpe PS3 (Slim) i Amerika? Er den billigere enn i Norge? Får jeg spilt Europeiske('Norske') spill som støtter PAL på den? Dette spørsmålet er sikkert stilt ofte før så svaret kan gjerne inneholde en lenke til et annet innlegg som har det samme spørsmålet. (Er ikke ute etter Blu-Ray og DVD-spilleren på konsollen, har Blu-Ray og DVD-spiller fra før av.) -Donaldo. Lenke til kommentar
melbye Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg skal til Amerika i November, og jeg lurer på om det er fordeler ved å kjøpe PS3 (Slim) i Amerika? Er den billigere enn i Norge? Får jeg spilt Europeiske('Norske') spill som støtter PAL på den? Dette spørsmålet er sikkert stilt ofte før så svaret kan gjerne inneholde en lenke til et annet innlegg som har det samme spørsmålet. (Er ikke ute etter Blu-Ray og DVD-spilleren på konsollen, har Blu-Ray og DVD-spiller fra før av.) -Donaldo. Billgere enn Norge siden den koster $299 og den spiller europeiske PS3-spill, men en amerikanske PS3 støtter ikke PAL så du må bruke HDTV for å spille europeiske spill Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du kan spille spill fra hele verden på hvilken som helst PS3. Men: #Du må kjøpe nye strømkabel (PC-strømkabel) #Såvidt det er meg bekjent har IKKE Sony worldwide warranty på PS3 #Har du gammel TV, så sjekk om den takler NTSC #Du får ikke de samme rettighetene dersom maskinen går i stykker som om du hadde kjøpt den i Norge Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 kjøp xbox 360 i stedet.hehe. neida. men ville kjøpt i Norge.. kjipt å måtte dra til usa for å fikse konsollen om det skulle skje noe.. Lenke til kommentar
Skykiss Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 har kjøpt min fra statene for over 1 år siden, har ikke hatt noe problemer med den enda. er usikker når det kommer til garantier, for har ikke hatt bruk for å skjekke det opp enda. men kan jo ringe/email sony eller stikke innom elkjøp å høre ang. garantier og reklamasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå