Suram Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei folkens! Nå er PC demoen til Break A Leg tilgjengelig for nedlastning. For de som ikke vet hva det er, er BAL spillet jeg og teamet mitt utviklet i skottland i regi av Dare to Be Digital 2009. Les mer her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4958 Demoen har støtte for både xbox 360 kontroller + mus og tastatur. Den inneholder banen fra protoplay og gir mulighet for både singleplayer og splitscreen multiplayer. Se trailer her: Last ned demoen her: http://fangaming.com/fileinfo.php?fileid=6956 PS: Lykke til med å få beste tid! Post gjerne resultatet her, gleder meg til å se hvor bra folk får det til Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Klinte til med en tid på 37 sek, bra? Lenke til kommentar
Suram Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Klinte til med en tid på 37 sek, bra? Det er ikke dårlig nei! Saftig Er fortsatt litt tid igjen før du nærmer deg rekorden Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Klinte til med en tid på 37 sek, bra? Det er ikke dårlig nei! Saftig Er fortsatt litt tid igjen før du nærmer deg rekorden Hva er rekorden? Dro inn en på 34,8 i sta skal ha den under 30! Lenke til kommentar
Suram Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 På protoplay var rekorden 28 sekunder, på innsiden av teamet er den 26.25 sekunder Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dæven, skulle likt å sett det Lenke til kommentar
Neheb Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Absolutt rekorden er vel på 19 sec eller no, men det er i mp så det teller ikke helt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Siden tråden omhandler PC-demoen, flytter jeg denne tråden til PC-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå