Boettemedbriller Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som har testa Risen til 360, eller sett noen review for den del? Har hørt forsvinnende lite om konsollversjonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Leser på nettet på flere, dog amerikanske sider at en del "kids" mener at utgaven til 360 er porta sånn at grafikken virker elendig. Men alikevel så er det en Xbox Live-venn som sitter å spiller det nå om dagen, som sier at det rett og slett ikke er så fælt grafikkmessig på konsoll. Uansett så har jeg forhåndsbestilt det, og venter på at Platekompaniet skal sende det ut. Litt merkelig at de sendte ut Halo 3: ODST flere dager i forveien, mens jeg ikke engang har fått bekreftelse om at Risen er sendt ut. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Metacritic reviews Høres ikke bra ut, får håpe det kommer en patch Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Burde stått i tittelfeltet at dette gjaldt X360. Jeg fikk jo nesten hjerteattack! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Burde stått i tittelfeltet at dette gjaldt X360. Jeg fikk jo nesten hjerteattack! Hø? Du er inni konsoll/microsoft forumet. Hvorfor skal det da presiseres at det skal gjelde X360?? Endret 2. oktober 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har vurdert Risen, men er usikker. Virker bra på enkelte områder. Men, menysystemet med quests, map´s og inventory skal vist ikke være helt optimal skal jeg tro anmeldere på nette. Tror det er en "meeh" tittel jeg muligens heller plukker opp når det blir billigere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett så store forskjeller på porter. Bildene. Endret 3. oktober 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Herre.... Jeg som hadde gledet meg til litt 360 rp'ing Den forskjellen der var jo gigantisk? 360'n klarer mye mer enn det dem luringene der har klart gitt... Dårlig hastverkarbeid spør du meg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) spillet er fantastisk bra. grafikken er kanskje ikke blant det beste men en veldig god story og bruker interface er bra. Det minner jo selvfølgelig mye om Gothic3. de som har skrevet dårlig review på dette har vel bare spilt i 10 minutter og slått av. Spillet er BRA! dvs: likte du Gothic serien, kommer du til å like Risen. Endret 3. oktober 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Helt fantastisk. Uten tvil det beste WRPG til boxen så langt. Grafikken kunne vært bedre, men jeg skjønner det foregår endel mer i kulissene enn feks. Oblivion/Fallout, og det plager meg egentlig ingenting. Grafikkmessig ligger det veldig i nærheten av Oblivion, og hvis det er et problem er du uansett i feil spillkategori. Det er noen dårlige reviews ute, men de virker helt på jordet og i noen tilfeller burde anmelder få fyken (Eurogamer). Ny respekt til Gamer.no for deres omtale, spikeren på hodet mildt sagt =) Undertegnede og This is David holder på med en achievement guide for x360a, hvis noen vil lese litt mer. Finnes her Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 btw: har rota litt rundt i bandit campen, men klarer rett og slett ikke alle questene der foreløpig (spiller på hard). Hvis jeg går til Harbour City så mister jeg vel ikke bandit camp quests? (går man til templet så mister man visst dem) og er det vanskelig å komme seg ut igjen av Harbour city? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er flere quests man bare kan gjøre for en side. Lagre ofte =) Betalte meg inn i Harbour Town selv, men har ikke funnet noen vei ut enda. Holdt på en stund der, så det dukker nok opp snart. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis du spiller på hard må du nok ha en del tålmodighet. Jeg tror dette er det vanskeligste spillet jeg noen gang har spilt, så å spille på normal er absolutt ingen skam! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert. Tråden stenges. Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg