mcgroven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Utviklingen av oppfølgeren starter om noen måneder. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 :< Jeg kjøpte det på PC, og kunne veldig gjerne tenke meg å se oppfølgeren der også. Oh well. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har enda til gode å teste eneren, men om det spillet er like godt som omtalene sier, er det bare flott at det kommer en oppfølger! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 :< Jeg kjøpte det på PC, og kunne veldig gjerne tenke meg å se oppfølgeren der også. Oh well. Jeg kjøpte det også på pc, men gikk over til å styre med en 360-kontroller midt i spillet. Synes det var bedre. Men vil helst ha toeren på pc også da det å spille på pc gjør det hele enda mer skummelt siden du sitter så nærme skjermen. Gleder meg uansett stort til spillet kommer ut, for Dead Space var et av de beste spillene jeg spillte ifjor. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har enda til gode å teste eneren, men om det spillet er like godt som omtalene sier, er det bare flott at det kommer en oppfølger! Det slal jo bli en triologi, så ikke rart det kommer en oppfølger Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg også kjøpte det første på PC og jeg blir veldig trist hvis det viser seg at dette ikke kommer til PC. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Dead Space: Extraction til Wii er ute i disse dager, til blandede anmeldelser. Tar for seg hendelsene ombotrd USS Ishimura før Isaac Clarke kommer dit i det første Dead Space. er en railshooter og har fått blandede mottagelser. Dead Space var et meget godt spill på alle områder untatt kanskje det viktigste - historien. Falt desverre veldig igjennom mot slutten, og jeg tror ikke DS-universet er solid nok til å bygges ut så mye som det de har gitt uttrykk for at de ønsker å gjøre. Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Orginalen var for meg et av 2008's beste spill-opplevelser, så dette har jeg gledet meg til i lang tid, godt å se at de har begynt med kapittel nr.2 i trilogien. og jeg tror ikke DS-universet er solid nok til å bygges ut så mye som det de har gitt uttrykk for at de ønsker å gjøre. Mjo, de har jo både tegneserien, filmen og spillet som springbrett, og jeg har sett verre prosjekter få verdige oppfølgere (Gears of War f.eks). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå