Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Alder på spillkonsoller? Neppe. Har selv en DSi og storkoser meg med Pokémon i en alder av 16. Vet ikke om noen reagerer på det, men det får være deres sak, for jeg har underholdning de er for "modne" for. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er 19, sitter med en DS. Faktisk flere i klassen min som gjør det. Nei, vi er ikke av den typen som nerder i helgene, men som sagt, man blir aldri for gammel for litt morro. Lenke til kommentar
xli77 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 newsflash; har den allerede. så fått med meg det nå Spørsmål, det er ett inntak til under den som heter "slot-2" er den til å putte inn å spille eldre game boy spill? sånn some game boy color å game boy nintendo spill - de større spillene? eller er den til noe annet? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) @Joikamed: Og hvorfor er man for gammel til å spille DS når man er 18? Jeg er 20 og føler meg ikke for gammel. Endret 2. oktober 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 newsflash; har den allerede. så fått med meg det nå Spørsmål, det er ett inntak til under den som heter "slot-2" er den til å putte inn å spille eldre game boy spill? sånn some game boy color å game boy nintendo spill - de større spillene? eller er den til noe annet? Du har kjøpt DS Lite right? Den slotten er vell til Gameboy advance spill, om jeg ikke bommer totalt nå. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er ikke samfunnet og folkene rundt deg som bestemmer hva du skal spille. Du spiller selvsagt det du selv vil! Øvre aldersgrense på spill? Tull og tøys, hvis du liker Josefine og gjengen, spiller du det, hvis du liker Half-Life, spiller du det. Som sagt, fri vilje! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tror ikke DSi-batteriet er noe særlig dårligere om man spiller med lysstyrke 4 (tilsvarende DS Lite) og med Wi-Fi slått av. DSi har støtte for å ha Wi-Fi slått på til enhver tid, noe som nok tærer en del på batteriet. De noe større skjermene tærer nok litt ekstra, men alt i alt synes jeg batteritiden på min DSi er helt OK. Jeg er for øvrig 26 og storkoser meg med DS-en min. En av de største fordelene er at spillene vanligvis ikke har "lastepauser", eller i hvert fall skjuler dem godt. Dermed går det raskt å komme igang, og så er det raskt å legge bort et spill om det skjer noe annet, man bare klapper sammen lokket. Dessuten har jo DS-en fått et utrolig utvalg av spill etter hvert, i de fleste sjangre. Slot-2 på DS Lite støtter kunn GBA-spill. For å spille Game Boy Color og Game Boy-spill må du ha en ordentlig GBA SP (eller eldre, men ikke kjøp eldre. GBA SP er gull). Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Man blir vell aldri for gammel til å game Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte min DS (min første Nintendo ) etter at jeg var fylt 40. Syntes jeg måtte kjøpe litt gadgets når jeg først var i Hong Kong, hehe. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er 23 soon 24 og spiller Nintendo DS med Viva Pinata og andre spill. Selv Pokemon SoulSilver skal jeg skaffe meg når det kommer ut! Bryr meg ikke i det hele tatt!! Så nei er ikke for gammel med å være 18 år med en DS Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg er 32 og storkoser meg med DS, Wii, Xbox360 og PC. Ikke bare er det ikke noen øvre aldersgrense på spill, men jeg spiller Giana Sisters DS nesten daglig. Det var enorm populært da det kom på slutten av 80-tallet, selv om det bare ble solgt noen få eksemplarer før de ble nødt til å trekke det tilbake pga Nintendo saksøkte dem. De likte ikke helt at det var veldig likt Super Mario Bros, bare mye bedre. For øvrig er det vel 18-års aldersgrense på GTA: Chinatown Wars til DS? Endret 17. november 2009 av PityTheFool Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nope jeg har DS og er snart 26 Ufattelig mye bra spill på den konsollen innen stort sett alle sjangre. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 18 år er ikke for gammel. Jeg er 22 og fikk nettopp min DS med Pokemon Platinum! Kvalitetsunderholdning Nå må jeg bare finne ut når Ghastly vil utvikle seg til Haunter, hahahaha! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 18 år er altfor gammelt. Da er det på tide å slutte med barnslige konsollspill og kun spille flysimulatorer på PC, eventuelt kabal. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er noe offtopic men når kommer den nye DS til Norge? Tenker på den med stor skjerm....lyst på en DS igjen men venter på den om den kommer. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eksakt norsk lanseringsdato for DSi XL er ikke fastsatt ennå, men Bergsala – Nintendos distributør her i landet – bekrefter at maskinen kommer i norske butikkhyller i løpet av første kvartal 2010. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eksakt norsk lanseringsdato for DSi XL er ikke fastsatt ennå, men Bergsala – Nintendos distributør her i landet – bekrefter at maskinen kommer i norske butikkhyller i løpet av første kvartal 2010. Nice, skal bli spennende å se hva prisen blir på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå