Gå til innhold

Er 18 år for gammel for Nintendo DS?

xli77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

newsflash; har den allerede. så fått med meg det nå :)

Spørsmål, det er ett inntak til under den som heter "slot-2" er den til å putte inn å spille eldre game boy spill? sånn some game boy color å game boy nintendo spill - de større spillene? eller er den til noe annet?

Lenke til kommentar

newsflash; har den allerede. så fått med meg det nå :)

Spørsmål, det er ett inntak til under den som heter "slot-2" er den til å putte inn å spille eldre game boy spill? sånn some game boy color å game boy nintendo spill - de større spillene? eller er den til noe annet?

Du har kjøpt DS Lite right? Den slotten er vell til Gameboy advance spill, om jeg ikke bommer totalt nå.

Lenke til kommentar

Det er ikke samfunnet og folkene rundt deg som bestemmer hva du skal spille. Du spiller selvsagt det du selv vil! Øvre aldersgrense på spill? Tull og tøys, hvis du liker Josefine og gjengen, spiller du det, hvis du liker Half-Life, spiller du det. Som sagt, fri vilje!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke DSi-batteriet er noe særlig dårligere om man spiller med lysstyrke 4 (tilsvarende DS Lite) og med Wi-Fi slått av. DSi har støtte for å ha Wi-Fi slått på til enhver tid, noe som nok tærer en del på batteriet. De noe større skjermene tærer nok litt ekstra, men alt i alt synes jeg batteritiden på min DSi er helt OK.

Jeg er for øvrig 26 og storkoser meg med DS-en min. En av de største fordelene er at spillene vanligvis ikke har "lastepauser", eller i hvert fall skjuler dem godt. Dermed går det raskt å komme igang, og så er det raskt å legge bort et spill om det skjer noe annet, man bare klapper sammen lokket. Dessuten har jo DS-en fått et utrolig utvalg av spill etter hvert, i de fleste sjangre.

Slot-2 på DS Lite støtter kunn GBA-spill. For å spille Game Boy Color og Game Boy-spill må du ha en ordentlig GBA SP (eller eldre, men ikke kjøp eldre. GBA SP er gull).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg er 32 og storkoser meg med DS, Wii, Xbox360 og PC. Ikke bare er det ikke noen øvre aldersgrense på spill, men jeg spiller Giana Sisters DS nesten daglig. Det var enorm populært da det kom på slutten av 80-tallet, selv om det bare ble solgt noen få eksemplarer før de ble nødt til å trekke det tilbake pga Nintendo saksøkte dem. De likte ikke helt at det var veldig likt Super Mario Bros, bare mye bedre. :p

For øvrig er det vel 18-års aldersgrense på GTA: Chinatown Wars til DS? ;)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...