xli77 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 jeg lurer, er jeg for gammel for å kjøpe en nintendo ds når jeg er 18? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Selvsagt ikke Ta en titt på DS-reklamene til Nintendo. Folka de har med i reklamene, og prøver å hendvende seg til, er like mye damer og menn i tjue årene som barneskole unger. Kjør på! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Pfft... for gammel liksom. Selv ønsker jeg meg DS til jul for å spille professor Layton og Ace Attorney-spillene. Det er ikke så alt for lenge til jeg blir tredve heller. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjæresten til søsteren min kjøpte seg nettopp én sammen med Pokemon. Han her 26. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Det finner ingenting som heter for gammel. Du er aldri for gammel til noe. At du finner det i grammatikken er bare en skrivefeil. Jeg vurderer selv å kjøpe Nintendo DSi med pokemon platinum og HeartGold/SoulSilver når de kommer og jeg er to år eldre enn deg. Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Man kan ikke være for gammel til en spill maskin, det kommer bare ann på hva slags ting du liker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hadde jeg hatt råd så hadde jeg glatt kjøpt meg en DS Uten spørsmål og jeg er 22år gammel :-) Men så ønsker jeg meg det meste av spill og konsoler og da:-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 En annen ting jeg kan nevne for å understreke at man aldri er for gammel. Min bestefar var den som lærte meg å lese Donald, noe han selv også gjorde helt til han døde 97 år gammel. Han spillte også Nintendo 64 sammen med meg i mange år, og han hoppet i fallskjerm som 80-åring. Så for å følge hans eksempel, gjør det du vil når du vil, livet er for kort til bekymringer. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hell no! Har vurdert mange ganger å kjøpe en DS og jeg er 22. Finnes mange fantastiske titler der jeg har lyst til å prøve! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Aldri for gammel for DS. Jeg kjøpte meg en DS lite når jeg var 20-21 og hatt det mye morro med den. Favoritten er nok Mario Kart. Hadde PSP først, men det ble aldri til at jeg brukte den, selv om det hadde kanskje vært litt annerledes nå, som det er såpass mange bra spill til den. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hah! Hvis du er for gammel, hva er jeg? Jeg er 30 (i morgen) og har en deilig dsi! hehe.. Man blir jo aldri for gammel for det som er gøy! Lenke til kommentar
xli77 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Takk takk, kjøpte en rød en Men jeg lurer. Den har ladet i ka 3 timer eller noe. Å den røde lampen har stoppet å lyse. Er den ferdig oppladet da? Endret 1. oktober 2009 av hireshi Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Takk takk, kjøpte en rød en Men jeg lurer. Den har ladet i ka 3 timer eller noe. Å den røde lampen har stoppet å lyse. Er den ferdig oppladet da? Den skal være ferdig med å lade da ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir da aldri for gammel! Jeg er 31år og skal snart kjøpe meg en Wii...hehe! Faren min er 51år og spiller PS3.... Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir da aldri for gammel! Jeg er 31år og skal snart kjøpe meg en Wii...hehe! Faren min er 51år og spiller PS3.... Håper det ikke utvikler seg en fanboys-war mellom deg og faren din, da! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Som mange andre har sagt før meg, du blir aldri for gammel for å ha det moro! DS er en knall maskin med mange gode spill som vil gi deg mye moro i årene fremover. Kos deg med den. Lenke til kommentar
xli77 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 etter 500 oppladninger så synker batteri kapasiteten til 70%. Varighet 10-18 timer (spørs på lys styrke/spill) og med den farten jeg spiller så vil jeg ha den i 5 år før den i det heletatt går ned til 70% Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Må også huske at DSi har litt svakere batterilevetid enn DS Lite. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja! 18 år er definitivt for gammelt for DS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå