Gå til innhold

Afrika til Playstation 3 neste uke?

Troox

Anbefalte innlegg

Afrika handler om at du er en fotograf som er i Afrika og oppgaven er å få tatt fine bilder av dyrene. Jeg vet ellers ikke mye om Afrika, jeg tror ikke det er et spill man kjøper på Playstation@Store, men jeg tror du får det med i en oppdatering.

I følge gamespot kommer Afrika ut neste uke (6. Oktober , 2009)

Mitt spørsmål er om det er sant, kommer afrika ut neste uke? Er det troffè-støtte med Afrika? Og om det følger med i en oppdatering eller at jeg har tatt feil?

P.S. Dette er min første post på forumet etter at spillmasinet og gamer.no slo seg sammen :-)

Endret av Troox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ikke i en oppdatering det er sikkert. Hvis det var tilfellet så ville ikke flere spillbutikker over dammen tatt full pris for det. Det er greit nok at enkelte kan være litt tette av og til, men så tette at de betaler full pris for noe gratis, det hører vel til skjeldenheten. (dog, noen betaler jo for sex :-p)

Back on track. Det kommer ut neste uke, tror det ble forsinket en uke for det skulle egentlig komt ut 29 sept. Tviler veldig sterkt på at det kommer ut i europa, eneste grunnen til at det kommer i USA var pga National Geograpic channel valgte å sponse utgivelsen. Mye pga de har vært en stor støttespiller i utviklingen av spillet. (faktasider inne i spillet).

Det er et spill jeg helt sikkert kommer til å importere. Vet dere om videogamesplus.ca enda sender pakker makert under 200 kr og som toy/gift? (dvs tollfritt selv om det er over prisen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...