Schwing Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hehe.....BB er jo ikke så fryktelig komplisert, iallefall ikke med mindre du er en av de som må vite alt om reglene som regulerer spillet. Det er jo ikke et spill som går "fort", det er et taktisk/strategisk spill basert på brettspillet. spillet er rundebasert med mindre du er ute etter totalt mayhem, og vil spille realtime. (total chaos IMO) Online kamper kan spilles i realtime eller turbasert modus på 40 sec/2 min/3min og 4 min. Det vil si den tiden hver spiller har til å flytte sine "brikker" i løpet av runden. hver kamp består av 2 halvdeler med 8 runder til hver spiller. MAO en 4 min pr runde kamp tar ganske lang tide dersom man bruker all disponibel tid. Jeg vil vel kanskje si at BB er et spill som passer dersom man er glad i turbasert spill som gir rom for både solid taktikk og tilfeldigheter. For ikke å glemme humor!! Alltid moro å se et troll spise opp sin lagkamerat istedet for å kaste ham avgårde med ballen slik at han kan score Spillet har et veldig solid community som er usedvanlig hyggelig sammenliknet med mange andre spill. Det er selvfølgelig råtne epler her også, men oppfører man seg blir man tatt varmt i mot. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 ehm... BB kan fort bli et spill som går "fort" om man spiller 40 sec kamper Eller.. jeg syns i hvertfall det er lite tid x) men gud å gøy og vanskelig det blir og xD og ja, humoren er bra i det spillet men kan fort bli litt lei av de komentatorene eller hva det nå enn er x) Lenke til kommentar
Qwerty2070 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei. jeg liker Sacred-serien. Både Sacred, Sacred Underworld, og Sacred 2. hack'n'slash ala Diablo, samme som Two Worlds. Ellers så likte jeg Elven Legacy. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 men BB, er dt et spill du kjøper? Eller laster du det bare ned? For jeg har aldri sedd det i 1 butikk :S Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 du kan få kjøpt det i butikken nå. Først var det bare mulig å laste det ned. har sett Gamestop hadde det. Jeg lastet det ned fordi det ikke hadde kommet i butikkene x) Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ok, da takker jeg alle som tokk tid å svare meg Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 fant du et spill å prøve? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis du liker litt rpg, kan jeg anbefale Risen ! Veldig bra gjennomført spill, liker det veldig godt, så jeg anbefaler på det sterkeste. hvis interisert, les også omtalen om her på gamer. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøpte L4D på det steam tilbudet, å kanskje prøve det BB å. Mange bra muligheter her Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du kan jo teste WoW igjen, når den nye expantionen kommer. http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=39192 Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Seff viste jeg at Cataclysm sku komme.. slutta jo for bare 1 uke eller 2 siden Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Om du stadig liker FPS: test litt Quake Live da vel! Er i bunn og grunn Quake 3, med noen modifikasjoner, som spilles fra nettleseren (nei, det er ikke flashtull, skikkelig applet her). Det er gratis, har masse stats som du kan prøve å makse, godt serverutvalg og relativt varierte moduser. Finner det på www.quakelive.com (merk: krever IE7, IE8, Firefox eller Safari. Merk: Opera er foreløpig ikke støttet. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Bare for å svare: prøv demoen av Tropico 3, og se hva dy syntes. Har selv bestilt spillet, da jeg syntes det var unikt. Kan være verd å ta en titt . Finn det via steam eller søk på tropico 3 demo eller via game.no; tropico 3 strategi Glømte å si det ... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Du kan prøve heroes of newerth om du liker DotA. Vil ellers annbefale BZ-Flag, er gratis. Men du bør kunne trykke 3 taster samtidig for og spille BZ. BZ er en form for FPS med tankser, er ekstremt gøy Endret 17. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Utifra spillene du har likt før vil jeg anbefale Team fotress 2, age of conan og Heroes of Newerth Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kjøp Team Fortress 2! Nå! Lenke til kommentar
xfs Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Left 4 Dead eller Team Fortress 2 :rolleyes: Beste spillene av valve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå