PC-sigurd Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, jeg har spillt veldi mange typer spill, jeg hadde lange perioder med Runescape, habbo etc. så CS 1.6 & CS:S, så en lang med WoW, og CoD. Også har jeg spilt en del: Warcraft, startcraft, diablo, Guild Wars og en del flere.. Og nå er jeg egentli ganske lei, eller ikke så lenge siden jeg slutta me WoW. Jeg leter etter et nytt spill, helst et Online spill som ikke man trenger å betale så mye for (da mener jeg i måneden. Liksom et nytt spill å bli hekta av . Hva er det dere spiller? Plis legg igjen Tittel og hva det handler om.. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Risen kommer ut nå på Fredag, allerede er det i salg i enkelte butikker. Dette spillet vil hekte deg i 30 - 100 timer, alt etter hva slags gamer du er :-) Gamer.no har en omtale av spillet, og det har sin egen tråd her inne på forumet. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=113 http://www.gamer.no/article.php?articleId=22472 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Anbefaler denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=5722 Lenke til kommentar
sbar8 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) jeg anbefaler crysis wars som du får når du kjøper det vanlige crysis og crysis warhead og crysis maximum edition det er et skytespill som man bare blir hekta av. Endret 30. september 2009 av sbar8 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 ikke akkurat online, men kings bounty ble jeg litt gla i. men da må du nesten like kampsystemet i homm Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vil anbefale call of duty 4 episk singleplayer, kommer oppfølger i november. Borderlands synes jeg virker ganske flott. Kommer 23. oktober til konsoll og 26(?) til PC. EDIT: Alle fungerer online. Endret 30. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Mange gode forslag, bare ikke helt Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Med tanke på hvilke spill du har spilt tidligere vil jeg anbefale Heroes of Newerth. Det er en DotA klone som for tiden er i beta fasen, så du må skaffe deg en invitasjon fra noen. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Med tanke på hvilke spill du har spilt tidligere vil jeg anbefale Heroes of Newerth. Det er en DotA klone som for tiden er i beta fasen, så du må skaffe deg en invitasjon fra noen. Som helt sikkert en god del av oss her på forumet har Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, jeg har spillt veldi mange typer spill, jeg hadde lange perioder med Runescape, habbo etc. så CS 1.6 & CS:S, så en lang med WoW, og CoD. Også har jeg spilt en del: Warcraft, startcraft, diablo, Guild Wars og en del flere.. Og nå er jeg egentli ganske lei, eller ikke så lenge siden jeg slutta me WoW. Jeg leter etter et nytt spill, helst et Online spill som ikke man trenger å betale så mye for (da mener jeg i måneden. Liksom et nytt spill å bli hekta av . Hva er det dere spiller? Plis legg igjen Tittel og hva det handler om.. Jeg anbefaler deg å prøve Team Fortress 2 eller Left 4 Dead! Begge er vanvittig kreative og polerte spill som man blir kjempeavhengig av (hvis det er en god ting). Ser du etter et spill som man kan kose seg med med vennene sine og som ikke fokuserer så mye på ren skill men mer på samarbeid, er L4D valget, men vil du ha et spill som ligner litt på Counter-Strike, hvor øvelse virkelig gjør mester, er Team Fortress 2 et godt alternativ. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 For å gi noen alternative spill jeg syns er bra: - Company of Heroes Bra singel player campaign, bra multiplayer. RTS basert på WW2, beste RTS spill for min del. - Fallout 3 Bare singel player, veldig bra! - ROTTKX (Romance of the three kingdomes XI) En slags "total war" lignende spill, men man skal ta over bare kina. Basert på Han-Dynasti tiden (ca.180 - 225 e.kr) noe som jeg liker ^^ Lenke til kommentar
c0ffeeman Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Anbefaler Left 4 Dead. Og etter hva jeg ser, liker du MMORPG's, så tror at Age Of Conan hadde vært noe du hadde likt. Om du ikke har spilt Oblivion, kan dette også anbefales på det sterkeste, selv om det bare er singleplayer. Lenke til kommentar
Michael.B Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ett spill eg ble hektet på, var Empire: total war til pc. kanskje verdens beste strategispill. Legger mest vekt på singleplayer, men det er ganske avhengigskapende. Det er meget verdt å kikke på. sjekk ut på youtube og spillanmeldere for mer info Lenke til kommentar
Incense Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 EVE - Online Definitivt det beste spillet jeg har spillt. Grunnet mange ting som helt rå grafikk, lite bugs, stort comunity, uendelig læringskurve og at en bestemmer selv både "handling" og retning.. PS! Når en har lært seg knepene (få inn ISK) så kan en faktisk spille helt gratis.. Ellers så liker også jeg TW-serien. Lenke til kommentar
Schwing Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg har også lyst til å reklamere for et litt annerledes spill som kanskje kan falle i smak. Blood Bowl ! Amerikansk fotball i Warhammers fantasy verden. Riktignok ikke noe action spill, men etter mange år med fps og mmo-spill var jeg lei av alt da jeg oppdaget denne perlen. Iallefall verdt å ta en titt på hjemmesiden http://www.bloodbowl-game.com/ Endret 1. oktober 2009 av brede_skapstroppen Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Mye tyder på LFD her, men. Er LFD liksom, som CS Zombie Mod? (ZM) ? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mye tyder på LFD her, men. Er LFD liksom, som CS Zombie Mod? (ZM) ? Ja og nei... Historien bak L4D startet med at Valve merket seg at mange syntes det var morro å spille CS med bots uten våpen... Så kom zombiemod... Under utviklingen av Left 4 Dead var jobbtittelen Terror-Strike eller noe i den dur (husker ikke helt)... Men heldigvis så har L4D snudd seg langt unna alt som kan minne om CS... Det er et unikt spill uten noe å direkte sammenligne med... Man er 4 overlevende, som må kjempe seg gjennom bygninger og steder til trygge rom, disse 4 MÅ sammarbeide for å overleve lenge nok til å komme seg gjennom et brett... Man hjelper hverandre opp etter et angrep, man deler på førstehjelpsskrin og smertestillende.. Og spille man online så har forhåpentligvis alle Mic. Å da er spillet helt Konge.! Så Glad, Så sur, så irritert å så skremt som man kan bli av L4D er sjelden vare... Og jeg gjentar fra en annen tråd her... http://store.steampowered.com/app/500/Left 4 Dead til UNDER 100kr! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) BloodBowl er digg! Jeg ble garantert hektet på det da jeg prøvde det x) Men nå er jeg jo litt BB fan fra før av LFD er ikke lignende CS Zombie mod. LFD går mye raskere. På cs er det vel sånn at man blir til en zombie om man blir tatt, og hvis man er menneske så tar det bare lang tid å ta en zombie. mens på LFD så kan man godt ta de på 1 eller flere skudd. osv.. sånn var i hvertfall den zombie modden jeg prøvde Noen andre css modd som jeg syns er bra er: Prison Break og Deathrace x) Endret 1. oktober 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
DeadFriend Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hmmmm.... Hvis du liker RPG spill, vil jeg tipse deg om S.T.A.L.K.E.R serien, Elder scrolls ofc, fallout.... Hvis du liker pur skyting, kanskje far cry elns :rolleyes: Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg så tilbudet om LFD, under 100kr. Kjøte med en gang jeg har også prøvd Fallout 3, boooring syntes æ :S Lasta dt ned spelte i en 2-3timer. Men det Bloodboowl, det Warcraft Amerikansk fotball, er det veldi komplisert eller? Så 1 film på youtube, for hvert trekk knødde han veldi med å velge ruter å masse sånn, så ikke ut som om det gidd så fort framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå