Gå til innhold

Jeg leter ettter et nytt PC-spill!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har spillt veldi mange typer spill, jeg hadde lange perioder med Runescape, habbo etc. så CS 1.6 & CS:S, så en lang med WoW, og CoD. Også har jeg spilt en del: Warcraft, startcraft, diablo, Guild Wars og en del flere.. Og nå er jeg egentli ganske lei, eller ikke så lenge siden jeg slutta me WoW. Jeg leter etter et nytt spill, helst et Online spill som ikke man trenger å betale så mye for (da mener jeg i måneden. Liksom et nytt spill å bli hekta av :D. Hva er det dere spiller?

Plis legg igjen Tittel og hva det handler om..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har spillt veldi mange typer spill, jeg hadde lange perioder med Runescape, habbo etc. så CS 1.6 & CS:S, så en lang med WoW, og CoD. Også har jeg spilt en del: Warcraft, startcraft, diablo, Guild Wars og en del flere.. Og nå er jeg egentli ganske lei, eller ikke så lenge siden jeg slutta me WoW. Jeg leter etter et nytt spill, helst et Online spill som ikke man trenger å betale så mye for (da mener jeg i måneden. Liksom et nytt spill å bli hekta av :D. Hva er det dere spiller?

Plis legg igjen Tittel og hva det handler om..

Jeg anbefaler deg å prøve Team Fortress 2 eller Left 4 Dead! Begge er vanvittig kreative og polerte spill som man blir kjempeavhengig av (hvis det er en god ting). Ser du etter et spill som man kan kose seg med med vennene sine og som ikke fokuserer så mye på ren skill men mer på samarbeid, er L4D valget, men vil du ha et spill som ligner litt på Counter-Strike, hvor øvelse virkelig gjør mester, er Team Fortress 2 et godt alternativ.

Lenke til kommentar

For å gi noen alternative spill jeg syns er bra:

- Company of Heroes

Bra singel player campaign, bra multiplayer. RTS basert på WW2, beste RTS spill for min del.

- Fallout 3

Bare singel player, veldig bra!

- ROTTKX (Romance of the three kingdomes XI)

En slags "total war" lignende spill, men man skal ta over bare kina. Basert på Han-Dynasti tiden (ca.180 - 225 e.kr) noe som jeg liker ^^

Lenke til kommentar

EVE - Online :D

Definitivt det beste spillet jeg har spillt. Grunnet mange ting som helt rå grafikk, lite bugs, stort comunity, uendelig læringskurve og at en bestemmer selv både "handling" og retning.. PS! Når en har lært seg knepene (få inn ISK) så kan en faktisk spille helt gratis..

Ellers så liker også jeg TW-serien.

Lenke til kommentar

Jeg har også lyst til å reklamere for et litt annerledes spill som kanskje kan falle i smak.

Blood Bowl ! Amerikansk fotball i Warhammers fantasy verden. Riktignok ikke noe action spill, men etter mange år med fps og mmo-spill var jeg lei av alt da jeg oppdaget denne perlen. Iallefall verdt å ta en titt på hjemmesiden :)

http://www.bloodbowl-game.com/

Endret av brede_skapstroppen
Lenke til kommentar

Mye tyder på LFD her, men. Er LFD liksom, som CS Zombie Mod? (ZM) ?

Ja og nei...

Historien bak L4D startet med at Valve merket seg at mange syntes det var morro å spille CS med bots uten våpen...

Så kom zombiemod...

Under utviklingen av Left 4 Dead var jobbtittelen Terror-Strike eller noe i den dur (husker ikke helt)...

Men heldigvis så har L4D snudd seg langt unna alt som kan minne om CS... Det er et unikt spill uten noe å direkte sammenligne med...

Man er 4 overlevende, som må kjempe seg gjennom bygninger og steder til trygge rom, disse 4 MÅ sammarbeide for å overleve lenge nok til å komme seg gjennom et brett... Man hjelper hverandre opp etter et angrep, man deler på førstehjelpsskrin og smertestillende.. Og spille man online så har forhåpentligvis alle Mic. Å da er spillet helt Konge.!

Så Glad, Så sur, så irritert å så skremt som man kan bli av L4D er sjelden vare...

Og jeg gjentar fra en annen tråd her...

http://store.steampowered.com/app/500/

Left 4 Dead til UNDER 100kr!

:thumbup:

Lenke til kommentar

BloodBowl er digg! Jeg ble garantert hektet på det da jeg prøvde det x)

Men nå er jeg jo litt BB fan fra før av ;)

LFD er ikke lignende CS Zombie mod. LFD går mye raskere. På cs er det vel sånn at man blir til en zombie om man blir tatt, og hvis man er menneske så tar det bare lang tid å ta en zombie. mens på LFD så kan man godt ta de på 1 eller flere skudd. osv..

sånn var i hvertfall den zombie modden jeg prøvde ;)

Noen andre css modd som jeg syns er bra er: Prison Break og Deathrace x)

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

jeg så tilbudet om LFD, under 100kr. Kjøte med en gang :p

jeg har også prøvd Fallout 3, boooring syntes æ :S

Lasta dt ned spelte i en 2-3timer.

Men det Bloodboowl, det Warcraft Amerikansk fotball, er det veldi komplisert eller? Så 1 film på youtube, for hvert trekk knødde han veldi med å velge ruter å masse sånn, så ikke ut som om det gidd så fort framover

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...