mobpedersen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Sitter å skal kjøpe en joystick, og lurer på om denne er noe tess?? Har hørt at den har fått god kritikk osv.... Men er det ikke mere "stress" med en joystick som er infrarød? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Trodde ikke den var infrafør, det er vel heller radiobølger elns. Joysticken er super, så deilig å bruke. Jeg har prøvd flere av de andre "gode" og "proffe" joystickene. Men likte ikke de. Når du har prøvd Freedom 2.4 som kommer du aldri til å bruke noe annet. Tro meg. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Den bruker jo ikke infrarød overføring da.. Helt konge bra joystick, bruker ikke så utrolig mye batteri heller! Lenke til kommentar
oddne Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Slutter meg til de andres anbefalinger... Cordless Freedom er helt knall!!! O Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Takker for deres svar. Nå er jeg ikke i tvil hvilken joystick jeg skal kjøpe!!! =)=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå