Gå til innhold

Gothic 3 problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"

I just tried reinstalling the community patch (1.5.2) and that got the game working. I set all my options the way they were before and made the same ini tweaks, but have yet to see the guru message again. No idea what the problem was... this game is so damn fickle. "

- Virker som det er community patchen som er årsaken.

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan det spillet varierer. Jeg installerte det for 1-2 år siden uten å ta med noen ekstra patcher. Hadde så og si aldri noen problemer. Spillet kjørte knirkefritt. Snodige greier det der. :huh:

Når jeg først innstalerte spillet på XP så funket det dårlig, kresjet hele tiden, prøvde også patchen men funket like dårlig. Nå som jeg har laptop og vista funker deg kjempe bra, ikke kresjet enda.

Lenke til kommentar

Hehe jeg er helt motsatt av deg Nostalgic..

Jeg installerte det på en laptop med XP og da funket det, selv om jeg må har dårlig grafikk på :(

Men på det stasjonære har jeg vista og jeg får Where is the guru ? med en gang jeg starter spillet :(

Spiller du med community patch på laptopen?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest tråden til Nostalgic, men har du prøvd en fresh install også legge Community Patchen rett inn?

1.7 the big grande altså.

Btw Crax, det er ikke Gothic 3 du skal spille nå, det er Risen! :whistle:

Endret av Clakz
Lenke til kommentar

kansje litt off-topic, men når jeg prøvde dette spillet for en del år siden, krevde den synsykt mye av maskinen. Selv om det ikke så veldig pent ut, er det fortsatt krevende? (har noen patch gitt mer ytelse?)

EDIT: Helt enig med Clakz, Risen FTW!

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...