Craxmerax Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Installerte gothic 3 i dag og lasta ned community patchen og var klar til å spille. Men så fort jeg dro fra landsbyen der du starter så kommer dette dritet BILDE! Endret 6. oktober 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 " I just tried reinstalling the community patch (1.5.2) and that got the game working. I set all my options the way they were before and made the same ini tweaks, but have yet to see the guru message again. No idea what the problem was... this game is so damn fickle. " - Virker som det er community patchen som er årsaken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Merkelig hvordan det spillet varierer. Jeg installerte det for 1-2 år siden uten å ta med noen ekstra patcher. Hadde så og si aldri noen problemer. Spillet kjørte knirkefritt. Snodige greier det der. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Merkelig hvordan det spillet varierer. Jeg installerte det for 1-2 år siden uten å ta med noen ekstra patcher. Hadde så og si aldri noen problemer. Spillet kjørte knirkefritt. Snodige greier det der. Når jeg først innstalerte spillet på XP så funket det dårlig, kresjet hele tiden, prøvde også patchen men funket like dårlig. Nå som jeg har laptop og vista funker deg kjempe bra, ikke kresjet enda. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Kanskje det er vista som gjør at det kjører knirkfritt da. Kjører du vista Craxdm? Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har ingen problemer med patch 1.7 og Windows 7, ATI kort og Intel prosessor. Alle drivere av nyeste utgave. Har aldri sett problemet ditt CraxDM :\ Selv ikke med Pentium 4 Prescott, Win XP og X850 XT Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe jeg er helt motsatt av deg Nostalgic.. Jeg installerte det på en laptop med XP og da funket det, selv om jeg må har dårlig grafikk på Men på det stasjonære har jeg vista og jeg får Where is the guru ? med en gang jeg starter spillet Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 BTW så er spec: CPU: 3.0 GHZ Dual core Ram: 4 GB Skjermkort: Nvidia Geforce 9800 GT OS: Vista home premium Hovedkort: Clicky Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe jeg er helt motsatt av deg Nostalgic.. Jeg installerte det på en laptop med XP og da funket det, selv om jeg må har dårlig grafikk på Men på det stasjonære har jeg vista og jeg får Where is the guru ? med en gang jeg starter spillet Spiller du med community patch på laptopen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) EDIT: Jeg hadde visst ikke det. Jeg har patchen rett før community. 1.6.. Men jeg prøvde på den store også.. Funket ikke Endret 1. oktober 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Leste noe om at det var en memory leak i spillet. Altså at spillet tar mer enn det skal eller noe sånt, men jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mulig jeg tar feil, men tror det er community patchen som er årsaken. Så en tråd for litt siden med folk som hadde samme problem og de fant ut at det funket fint uten patchen. http://forum.jowood.de/showthread.php?t=150772 Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke lest tråden til Nostalgic, men har du prøvd en fresh install også legge Community Patchen rett inn? 1.7 the big grande altså. Btw Crax, det er ikke Gothic 3 du skal spille nå, det er Risen! Endret 1. oktober 2009 av Clakz Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) kansje litt off-topic, men når jeg prøvde dette spillet for en del år siden, krevde den synsykt mye av maskinen. Selv om det ikke så veldig pent ut, er det fortsatt krevende? (har noen patch gitt mer ytelse?) EDIT: Helt enig med Clakz, Risen FTW! Endret 4. oktober 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Holder på å installere Risen nå Hadde bare lyst til å prøve gothic 3 og ^_^ Lenke til kommentar
Daron Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Craxdm, jeg har omtrent samme oppset som deg, med vista home premium.. Fungerer fint hos meg.. Jeg har fått opp den feilmeldingen der du fikk kun 1 gang på ca 30 spilltimer.. Jeg bruker de nyeste patchene instalert fra bunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå