ostov Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bestilte min pc på torsdag fra psdata. Jeg får ikke tak i dem per mail får å vite om den var ferdig og sent. Jeg lasta opp dette bilde ( http://home.no.net/ostov/date.jpg ) Er det noen som har erfaring med psdata på hurtig leveranse? På en halvtime fra kr.sand. ostov Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kommer an på når på dagen du bestilte, men med all sannsynlighet får du det på lørdag. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bestilte seint på torsdagen, rundt 11:00. Jeg har ikke fått den i dag. Sender de ut post på en søndag? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Pc produksjon, det vil si at de skal bygge maskinen for deg? I så fall bør du regne med at du har den i slutten av neste uke. Tar alltid en del dager før de får bygget pcen. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg skal på ferie så jeg lurte på om de kunne fikse denne pc'en litt tiligere enn vanelig Svaret jeg fikk: Denne er i produksjonen, og blir sansynligvis klar i dag. Om dette er tillfelle skal jeg få den sendt i dag..... Den fikk jeg på fredag. Lenke til kommentar
Tomas2 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Bruker å ta ca 4 dager her til trondheim, om de har produktet inne på lager. Lenke til kommentar
Tomas2 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Denne er i produksjonen, og blir sansynligvis klar i dag. Om dette er tillfelle skal jeg få den sendt i dag.....Den fikk jeg på fredag. Tipper du har den på mandag eller tirsdag da. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bor ca. 3 timer unna arendal der psdata ligger. Burde jo ikke bruke 3 dager på dette ostov Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg bor ca. 3 timer unna arendal der psdata ligger. Burde jo ikke bruke 3 dager på dette ostov Nei,men det er jo helg,og postens veier er uransaklige .Fikk to pakker sendt samtidig og begge var reg inn på postenssorteringssentral i oslo samtidig alikevel mottok jeg den ene på fredag og den andre på tirsdagen etter. Psdata bruker å vere temmelig kjappe med leveranser. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Får den vel på mandag da Jeg skal være borte i 4-5dager etter det :x Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvis du skulle være så helidg å få den på mandag (tviler), så bare ta med deg sporings-nummeret på ditt lokale postkontor for å hente pakken. Du trenger ikke "hentelappen".. Min erfaring med hentelapper er at de ofte er en eller 2 dager forsinket.. Fikk "hente-lappen" til skjermen min ca en uke etter at jeg hadde henta skjermen på postkontoret!!! er det mulig sier jeg bare :-? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Så jeg kan bare gå på postkontoret får å hente den hvis den skulle være der? Det er faren min som bestiller pga. av at jeg er ikke 18 ennå så da må vel jeg hans underskrift. ostov Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 skriv under du, samme etternavn..... (mest sannsynlig da ;( ) Lenke til kommentar
rwx Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Om dette er sendt i postoppkrav, så kan stort sett hvem som helst hente ut varen, da det som teller er at varene blir betalt. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Fikk denne mailen: Denne befinner seg under produksjon fortsatt. Såfremt din PC ikke feiler på vår slutttest, så vil denne bli sendt fra oss til mandag. Den var egentlig grei å høre pga. av at da slipper jeg å tenke på at jeg har ny pc hjemme som jeg ikke får brukt, mens jeg er på ferie. ostov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå