mcgroven Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi dro til San Francisco for å se på høstspillene fra Star Wars-gjengen. Les hele saken Lenke til kommentar
sdfsw Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Velkommen til San Francisco. Mye spennende for barna fra LucasArts. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er glad jeg aldri kjøpte The Force Unleashed når det først kom ut, for nå skal jeg vente til Ultimate Sith Edition Indiana Jones 2 så også litt spennende ut. Håper de lager et nytt battlefront for konsoll, koste meg så utrolig mye med 1'rn på xbox i sin tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Når skal vi få et nytt romkampspill fra LucasArts? Var jo det de virkelig var gode til å lage. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Håper de lager et nytt battlefront for konsoll, koste meg så utrolig mye med 1'rn på xbox i sin tid Håper jeg og, LOTR: Conquest var ikke helt det samme. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Endelig blir det force unleashed for pc, er glad jeg har klart å holde meg unna xbox versjonen så langt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Når skal dere lage et nytt Jedi Knight spill? Jedi Knight: Jedi Outcast og Jedi Knight 2: Jedi Academy er jo noen av tidenes beste actionadventure-spill med både skyting, heftige lyssabel-kamper og gåteløsning. Mange artige online-moduser hjalp selvsagt også på. Jeg vil ha et flunkende nytt Jedi Knight-spill produsert med PC i tankene. Altså et spill hvor kontrollene er bygget for pc-en fra grunnen opp. Altså responsive kontroller, raskt sikte og gode menyer. Det hadde vært noe! Men i disse konsolltider er vel slikt for mye å håpe på. I dagens situasjon er jo halvparten av alle pc-spill dårlige konsoll-porter. :\ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Oi dette så interessant ut. Nå blir jeg kanskje også å skaffe meg Force Unleashed Ultimate Sith Edition, hvis lommeboka tillater det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er bare en ting jeg vil ha fra lucasarts nå, og det er en Remake av gode gamle X-wing og TIE-Fighter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå