mcgroven Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lyst til å bidra til at et av BioWares neste storspill blir solid? Les hele saken Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Er ikke sikker på om jeg har lyst til å være med i closed beta. Tror det kan ødelegge en del av spill opplevelsen ved at man får oppleve den før den er ferdig og finpusset. Er såpass spent på dette spillet at jeg ikke vil risikere det. Endret 30. september 2009 av KarateKid Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 prøvde og signe up, men trur den var bugged siden jeg bare kom tilbake til start hver gang...men men, får vente i stedet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 prøvde og signe up, men trur den var bugged siden jeg bare kom tilbake til start hver gang...men men, får vente i stedet Samme skjedde her.. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Tror de opplever stor pågang, så er bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Får prøve senere en gang, nå sendes jeg jo bare i sirkler. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er glad det ikke bare var meg Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skjedde meg også. Prøvde 3 forskjellige nettlesere Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er ikke sikker, på om jeg har lyst til å være med i closed beta. Tror det kan ødelegge en den av spill opplevelsen ved at man får oppleve den før den er ferdig og finpusset. Er såpass spent på dette spillet at jeg ikke vil risikere det. Quote for the truth Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Håper virkelig jeg får være med på dette. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er ikke sikker, på om jeg har lyst til å være med i closed beta. Tror det kan ødelegge en den av spill opplevelsen ved at man får oppleve den før den er ferdig og finpusset. Er såpass spent på dette spillet at jeg ikke vil risikere det. Enig! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hadde problemer jeg også og fikk errors hver gang jeg fylte ut skjema, men etter 7 forsøk oppdaget jeg at innboksen min var full av "Your Account has been succesfully updated" mails. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg får heller ikke signa up, blir bare sendt tilbake til den første siden... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg venter heller til den ordinære lanseringen. Har vært med på betatesting av MMO før, førte til at de var betydelig mindre spennende ved lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå