Joachim_F Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Guybrush havner i magen på en gigantisk sjøku. Hvordan skal dette gå? Les hele saken Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fin anmeldelse. Gleder meg til å ta fatt på denne episoden. Syntes faktisk enkelte av "nøttene" i de forrige episodene var litt i vanskeligste laget. Håper, som du sier, at de er en smule lettere i denne episoden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dette gleder jeg meg til. De to første episodene er veldig bra. Bare så synd jeg må vente en stund da nettet mitt er elendig for tiden. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Denne episoden var rett og sletten drit morsom, den beste hitil (episode 2 var slappest). Helt på linje med monkey 1-2 denne episoden (ja, etter min mening selvsagt) Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Veldig bra episode! Er jeg den eneste som håper at Guybrush stikker av med den mye heitere bounty hunteren i stedet for Elayne? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Elayne har blitt litt stereotypisk bitchy kone, men der mye av humoren med henne ligger. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Gleder meg, skal spille igjennom i løpet av dagen. Har ikke blitt skuffet over de to første og alt jeg har hørt tilsier at denne er enda bedre. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Veldig bra episode! Er jeg den eneste som håper at Guybrush stikker av med den mye heitere bounty hunteren i stedet for Elayne? vi er da i det minste to som håper det Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ferdig med episoden nå. Enig med de som sier det er den beste til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå