trolok45 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hei.. Etter mye om og men (ca 7 måneder :smile:)så er valget tatt!! Er det bra? CPU: AMD 2000 XP HK: A7V266-E Minne: DDR PC2100, 512 X 2 DDR CL2.5 HD: WD 120 GB 7200 RPM 8MB cache Skjermkort: Asus AGP V8200 GeForce3 Ti500 DeLux Lydkort: Creative soundb Audigy Platinum Ex Brenner: Pioner DVD-brenner IDE CD-rom: Pioner-DVD OS: WIN XP Engelsk ProFF. Håper ikke det blir dømt nord og ned for nå er det for sent å angre.!!! Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Skal vi bytte? Du kan få to PC'er av meg...good deal my friend, just for you :razz: ( en PIII650 maskin og en 486DX266MHz ) Neida, ser bra ut *sikle* *sikle* Skal snart bygge meg en AMD pc selv (håper jeg), veit ikke helt hvor mye penger jeg skal legge i det. Oppsettet ditt var jo ganske heftig da :wink: Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 GLIMRENDE hele greine, ser forresten ut som du har mye penger "hint hint" Donere litt "hint hint".... :smile: Lenke til kommentar
cpy Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hva med Kabinett da.................... Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 du briefer litt der, med cashen din osv. selfølgelig er oppsettet bra når du tar de beste av datakomponenter som finnes. håper at du får til å sette opp maskina uten problem. Lenke til kommentar
trolok45 Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Kabinettet er Chieftec Dragon medium Tower, sort DX-01B-D. Sette sammen ja. Jeg får komme tilbake til spørsmålene når problemene kommer. :smile: Penger er til for å brukes...ellers har man vel ikke noen glede av de?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå