OHJohansen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Med Scaninavian Keyboard kan du få Æ, Ø og Å på din HTC Hero. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vet om dette fungere på HTC Magic? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja det funker på alle Android enheter! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Andre telefonen fra HTC? Var vel først G1, deretter Magic og nå Hero sist jeg sjekket Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 må en ha google mail for å få tilgang til android market? har hotmail adresse og har veldig lite lyst å skifte til gmail.. Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 må en ha google mail for å få tilgang til android market? har hotmail adresse og har veldig lite lyst å skifte til gmail.. Du kan registrere deg hos google med hvilken som helst mail, akkurat som jeg har registrert meg på live med gmail konto. Google Account Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alt for gammel nytt men likevel, greit for de som ikke har fått det med seg. Selv foretrekker jeg å bruke T9-ordbok og bare hoppe over å velge æøå. Skriver jeg "haper du kommer" vil den sette inn en "å" automatisk i h-å-per... Lenke til kommentar
chwilly Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) må en ha google mail for å få tilgang til android market? har hotmail adresse og har veldig lite lyst å skifte til gmail.. Du kan registrere deg hos google med hvilken som helst mail, akkurat som jeg har registrert meg på live med gmail konto. Google Account Veldig enkelt. Som svar på det du egentlig spurte om, nei, du må ikke ha gmail-konto for å bruke market. Dette er helt åpent for alle. Det som er i fohold til android er at det er kjekt med google-konto med tanke på kalender- og kontaktsynkronisering mm. Husk, bruk hvilken mail du vil, en google-konto inneholder så meget mer enn bare gmail (generell misforståelse :\) Endret 21. oktober 2009 av sinnadyr Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 jeg prøvde det på min htc magic, jeg må si jeg likte det originale bedre, men det var bra med æ, ø, og å, da slipper man i hvert fall og holde a og o lenge inne og finne riktig bokstav etterhvert. Men på scandinavian savnet jeg knappen som lukket tastaturet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 er det samme framgangsmåte med en samsung jet som HTC Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 må bare si at dette var "nice" Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vil dette virke på HTC Tattoo? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tusen takk for tipset <3<3<3 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har Samsung Galaxy Spica, og dette fungerte kjempe bra! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 hvorfor mister jeg pinshzoom når scandinavisk tastatur er instalert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg