V. Haugen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bruker du mobilen som vekkerklokke? Sjekk NetCom- og Telenors tips til låter. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvis man er ute etter en BRA musikk butikk burde man jo heller bruke iTunes. Ellers ligger det mye bra musikk helt gratis på www.nrk.no/urort/sid Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Min erfaring er at hvis man skal bruke låter man liker kan man ikke våkne av dem mer enn en gang. Har et par tidligere favoritter som jeg nå hater fordi jeg har våknet av dem alt for mange ganger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tenker mange kunne ønsket å redigert litt i ein Jokke sang,og våknet opp til den spesielt søndagsmorgen : "I kjøleskapet hjemme er det øl".. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tenker mange kunne ønsket å redigert litt i ein Jokke sang,og våknet opp til den spesielt søndagsmorgen : "I kjøleskapet hjemme er det øl".. hehe.. Og det kan du for eksempel fikse med "MakeYourOwnRingtone" -helt gratis. Jeg har så vidt prøvd denne, og det funker ok. (Imponerte likevel ikke nok til å fortjene omtale i en av mine musikkartikler...) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 ka med 666 og Amok? Då våkner du garantert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg