Gå til innhold

Snart slutt på HD-krøll fra Get

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg bor på Romsås, og her har vi ikke sett snurten av filmleie :-(

Kan kanskje ha noe med at du bor på Romsås og ikke Vinderen for eksempel.

Uansett så blir vel Xbox 360 den første med film leie i Norge da Zune markedsplass updaten kommer om et par uker. I alle fall bortsett fra PC film leie.

Lenke til kommentar

Hva med å ta et oppfølgingsintervju med denne Tom Jahr. Det er riktignok bare noen dager over hans frist - men jeg skaffet meg Gets HD-boks i vår, og oppdaget til min store overraskelse at bugs som var lovet fikset i oktober 2008 var der fortsatt (og det er de ennå - over ett år etter at de skulle være fikset) vær så snill - kjør Get til veggs - dette er ikke holdbart - det er SVINDEL.

Lenke til kommentar

Jeg sendte epost til kundeservice for å få svar på årsaken til nok en forsinkelse. Svaret jeg fikk var et standardsvar om at "filmleie skal være aktivert i din dekoder. Tilbakestill dekoderen ved å....".

De forsto jo ikke spørsmålet en gang!! Håpløst!

Jeg må legge til at jeg var svært tydelig på at henvendelsen gjaldt HD-film og oppgradering av dekoderen.

________

Oppfølging: fikk nettopp nytt svar fra kundeservice (de er raske til å svare, det skal de ha!!): "Har dessverre ikke noe eksakt dato for HD filmer på vår filmleie. Men tjenesten skal være ferdig testet, og vi håper å kunde sende dette ut til våre kunder så snart det lar seg gjøre."

M.a.o. det samme som har gått igjen det siste halve året. Intet nytt under solen!!

Endret av ruhande
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...