Gå til innhold

Gamer.no og Spillmagasinet.no i samarbeid

Anbefalte innlegg

– Det er ganske unikt at nummer 1 og 2 på spill samarbeider slikt som dette, sier direktør for utvikling og innovasjon i Nettavisen, Pål Nisja-Wilhelmsen.

Så Spillmagasinet.no er nr.2 i Norge? I såfall, noen som har noen tall på det?

TNS Gallup har ansvaret for de offisielle trafikkmålingene på internett i Norge, og på deres toppliste har Spillmagasinet og Gamer byttet på å være nr. en og to blant spillsidene som er registrert der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at artiklene blir adskilt. Spillmagasinet har aldri vært en bra spillside. Latterlige skribenter og brukerne som er der opppfører seg som noen drittunger (det er bare å lese i kommentarfeltet på hvilken som helst atikkel de har på siden). Moderatorene her får nok å gjøre om de små trolla kommer hit.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt over det før nå, men kommer virkelig alle de små ungene hit? Har pleid å sjekke der innimellom og nivået later til å være rundt 12 år, derfor jeg har holdt meg her og BARE her . hmm, dette kan bety at hele forumet går over fra å være et koselig sted til å bli fylt med søppel :(

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan dette kommer til å gå. Uansett så er det positivt med flere brukere her slik at forumet vokser. Og at forumet skal bli overrent av "drittunger" er ikke noe å bekymre seg over. Vi har dyktige folk med rød, blå og grønn skrift som vil holdet forumet like pent og rent som før.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere prater om jeg! Det er jo bare bra og få inn flere brukere her. Om dem ikke oppfører seg så kommer det alltids en grønnkledd en og gjør relativt kort prosess ;)

Må si at nyheten kom som kjerringa på julekvelden og himmel fra klart lyn osv.

Jeg tror det kan bli et ganske fruktbart sammarbeid for begge parter.

Må jo nesten feires med et heidundrene forumtreff eller noe i regi Gamer.no/spillmagasinet.no?

Edit: Dere må få tilbake hvem som har bursdager neders på hovedsiden!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Nå må jeg erlig innrømme at jeg har aldri lest noen andre norske spill sider enn gamer.no.

Så jeg vet fint lite om hvordan brukerene hos spillmagasinet.no er.

Men som flere andre sier, flere bruker er jo bra. Så lenge ikke alle kommer på en gang og de vanlige bidragsyterne her senker kvaliteten i møte med de nye "kidsa" så må jo dette bare bli positivt :)

Lenke til kommentar

Vi som modererer forumet skal selvsagt legge i minst like mye arbeid som vi har gjort tidligere for å sørge for at forumet holder den samme høye kvaliteten :)

Phew, dette jeg var redd for. Spillmagasinet er jo fult av dritt i kommentarene og forumet. Bare 10-åringer som ikke har peiling og som driver og kjefter på hverandre.. Nesten verre enn ITavisen, så dere bør legge i kanskje flere ressurser på moderering!

Lenke til kommentar

Tja, ble litt skeptisk når jeg leste artikkelen da jeg var redd for at spillmagasinet og gamer.no skulle slåes sammen til en felles spillside, men jeg er veldig positiv til at det kun er communityet, altså forumet som vil være felles.

Nå liker jeg det veldig godt slik det er i dag med brukere jeg kjenner, men jeg har ikke noe problem med at vi blir flere og et større folk enn det er i dag. Så lenge anmeldelser, beta-tester og artikkeler blir holdt separat og dette samarbeidet vil ha noe innvirking på dette, ser jeg ingen store negative sider ved dette samarbeidet.

Lenke til kommentar

Det har vært mange spørsmål og kommentarer rundt hva som vil skje når vi får en økt brukermasse. Per nå har vi et forum som blir ganske bra passet på av de moderatorene vi allerede har her ved forumet, det er derfor ikke slik at det nødvendigvis blir nye moderatorer med det første, dette er noe som vurderes når vi ser utviklingen.

Nå som vi i tiden fremover kan vente oss en økt brukermasse kan det godt hende at det blir et behov for flere moderatorer. Allerede eksisterende moderatorer ved forumet ved Spillmagasinet.no vil bli vurdert om de ønsker å fortsette her på Innlegg.no. Andre brukere som kommer fra forumet - og brukere som allerede har vært registrert her på forumet en stund - vil også bli vurdert. Men de som allerede er moderatorer ved Spillmagasinet.no vil nok bli prioritert når vi bestemmer oss, men det er altså ingen automatikk i at de forblir moderatorer når de kommer hit.

Ellers vil vi naturligvis ikke stille mindre krav til jobben som moderatorene her på Innlegg.no skal gjøre - uantsett hvem vi tar inn.

Hvis det er spørsmål eller kommentarer rundt dette får dere spørre. ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...