Coffey Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skal dere fikse utseendet på temaet dere kjører? Hvitfargene er forferdelige. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis du mener innleggskin, så skal vi jobbe mer med det ja. Hvis du mener fargene er for hvite på Gamerskin, så tror jeg ikke det kommer til å bli mye forandringer der. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvis det ikke har blitt sagt så syntes jeg dere bør gjøre redigerte poster mer diskre i stedet for en stor boks. Bare teksten hadde vært bra for eksempel Endret 2. oktober 2009 av Fenix Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, ble betraktelig bedre nå Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 En ting som virkelig irriterer meg er <<Hurtigsvar>>. Når jeg trykker på tekstboksen, laster den inn. Tar kanskje 1,5 sek, men likevel, utrolig irriterende. Kan dette fikses på noen måte? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du treg internett? Prøvd en annen nettleser? Kommer opp fort som fy her. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Nei, har ikke tregt internett, men meningen var at jeg vil at jeg skal kunne skrive med den gang. ____________________________________________________ http://i1.no/09d3/ Fix this. Endret 4. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Som jeg skrev tidligere i tråden: Det hadde vært fint om en kunne se hvilke poster en har fått rykte på. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes det er dumt at det ikke finnes noen "Avbryt" knapp når du har trykket på knappene som skal sette inn link, bilde, epost osv. Om du ikke vil sett inn en link/bilde ol. likevel, eller om du bommet på knappen, må du sette inn for så å Ctrl-V'e. Jeg synes også det er dumt at man ikke kan trykke på enter i de samme tilfellene, man må dra musen opp og trykke på knappen - men det er kanskje et mindre problem. :rolleyes: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når er det Spillmagasinet flytter inn egentlig? Ikke dukket opp egene forum for dem enda. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Når forventes det at "Mine Innlegg" funksjonen er på plass igjen? Endret 5. oktober 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når er det Spillmagasinet flytter inn egentlig? Ikke dukket opp egene forum for dem enda. Spillmagasinet lenker til forumet, men vi har ikke satt noen dato for implementering av kommentarsystemet i artiklene deres enda. Når forventes det at "Mine Innlegg" funksjonen er på plass igjen? Jeg skal prøve å få sett på dette mot slutten av uka. De neste to dagene går med på å lage et bedre testoppsett for mobiltelefoner på Mobilen.no. Alltid vanskelig å prioritere når det er tusen (morsomme) oppgaver som skal gjøres :-) Lenke til kommentar
Lallzor Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Veldig ren og pen style! Har IPB selv. Syns orginale skinet er for svært, ser dere har trimma denne betraktelig . Er det en mulighet for å få .css-ene dere bruker? *Sharing is caring * Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Når kommer "Se siste ulest post" til "Vis nytt innhold"? Man kan jo gå til kategorien, men det er litt småtungvint. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I "vis nytt innhold" er det bare å trykke på trådnavnet så kommer man til siste uleste post. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei så sannelig, da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det bare meg eller starter Youtube videoer automatisk hos dere også? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 La merke til det for 2 sekunder siden nå. Litt småirriterende. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jepp, de bør endre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg