Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt de enkle hvite linjene på Innlegg.no skinnet. Noe jeg faktisk kunne sett i selve forumet. Da dette blir altfor mye IP.Board standard.

Ser nå at den "se nye innlegg" knappen ikke er innlagt i vis alle innlegg. Kommer til å poste en kommentar på dette på det offisielle forumet. Savner virkelig den :(

Birger :)

Lenke til kommentar

Litt OT men hva skjer med at det er så fryktelig mange gjester på forumet for tiden? nå kl.01:28 er det 1171 gjester, og for to timer siden ble det satt ny forumrekord med 1459.

Edit: Kan legge til at diskusjon.no som er et mye større forum "kun" har 547 gjester nå.

Endret av Mevon
Lenke til kommentar

De høye gjestetallet har desverre ikke helt rot i virkeligheten, det er roboter som skaper de høye besøkstallene. Dette er noe vi prøver å fikse, og forumrekorden vil bli tilbakesatt.

Angående spillmagasinet så kan jeg kort si at det er spill.no som skal videreføre det forumet de har hatt. Det fører til at alle som har tilknytning til Spillmagasinet må registrere seg en ny forumbruker her.

Lenke til kommentar

Orker ikke leses hele tråden, når får vi Mine Innlegg tilbake? Det er vel den flittigst brukte knappen på hele siden..

Kommer nok ganske snart tipper jeg :)

Igår når jeg var inne ble jeg litt satt ut av all hvitfargen. Men nå er det mye bedre. Hva nå enn som har blitt gjort så var det mye mer behagelig nå :)

Lenke til kommentar

Et par småting.

Hva er "rykte"? Og enda viktigere, hvordan får jeg dette til å forandres til "hung like a donkey" i stedet for "nøytral"?

Og en ting til, i min iver etter å finne ut hva "rykte" betyr, søke jeg etter dette. Fikk faktisk opp et par resultater også, alle i denne tråden.

Men hvordan er det meningen jeg skal kunne lese de aktuelle innleggene?

Mulig jeg er litt vel svaksynt, men mine vilkårlige trykk førte meg til; første innlegg i tråden, siste innlegg i tråden, trådstarters profil, innleggforfatters profil osv.

Ingen av disse var liksom det jeg var ute etter, dvs selve innlegget.

*edit*

Glem det! Fant ut at det bare var å trykke på pilen på selve innlegget.

Forslag: hva med å gjøre denne litt mer synlig? Grå på grått blir litt for diskret (ikke bare kødd at jeg er svaksynt).

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Ah, den grønne +-knappen like ved "Rapportér"...

Må vel få lov til å skyte inn at dette, i mine øyne, er ganske verdiløst uten muligheten til å samtidig gi tommel ned.

Men for all del, artig tiltak... helt til det ender med den typen one-up-manship som preger de fleste forum med tilsvarende system.

*edit*

tastaturdjevelen

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Tror at det blir mye mer misbruk med en tommel ned enn med en tommel opp, er vel dette admins har tenkt også. Med en grense på hvor mange tommel-opp man kan gi på et døgn (5 er maks) er det også vanskelig å misbruke denne. Men jeg vil gjerne få høynet denne grensen, det optimale hadde vært å fjerne grensen og heller sette en grense på hvor mange du kan gi til samme person. Jeg vet at det har blitt sagt at dette kan være vanskelig, men da har dere ihvertfall mitt syn på saken. :)

EDIT: Som Sputnik sier vil jeg også gjerne kunne se hvilke innlegg jeg og kanskje også andre personer har fått tommel-opp på. Selv har jeg 6 i "Rykte", men jeg har jo ingen mulighet til å se hilken innelegg det var folk likte..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Står at 12 medlemmer har stemt, men jeg kan bare se 4 stemmer. Selv kan jeg heller ikke stemme, men stemmen min henger kanskje igjen fra før oppdateringen?

Edit: Når jeg slettet min stemme og avga en stemme på nytt ble ikke den første slettet. Det betyr at stemmen min ikke hang igjen, men jeg måtte likevel slette den stemmen som ikke var der. Dette er jo litt småbuggete.

Edit: Blir litt rotete dette her, men jeg kan stemme så mange ganger jeg vil, ved å slette stemmen min og så stemme på nytt.

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4005&pid=214076&st=140entry214076

Lenke til kommentar

Undertegnede liker det han ser av IP.Board 3, så langt. Hurtigsvar-funksjonen lever jo virkelig opp til hva navnet tilsier nå. B) Får vel også oppdatere signaturen ved denne anledningen. :)

Edit; tester hvordan Rediger-taggen ser ut i innlegget.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...