Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan alltids legge ut en midlertidig link til vi får det på plass.

Denne linken finner alle dine innlegg, og viser også om det er nye poster i emnene du har postet i.

Den fungerer ikke helt likt "Mine innlegg" da den f.eks lister opp samme tråd flere ganger hvis du har postet mer enn en gang i den.

Det er altså ikke optimalt.

Skal vi legge ut den i sidebaren som en midlertidig løsning?

Lenke til kommentar

Hvis det ikke har kommet nye innlegg vil den ikke vises under "vis nytt innhold", så det forteller i aller høyeste grad om det har kommet nye innlegg.

Edit: Linken over fungerer kun for amund, bytt ut 762 med din egen ID for å få egne innlegg.

Edit2: En tråd jeg nylig hadde lest dukket opp på vis nytt innhold så jeg misforstod nok den litt. Men om det ikke har kommet nye innlegg vil mappeikonet være fadet.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Jeg hater å skrive dette for jeg var blandt de som mente de gamle knappene var for lyse, men nå mener jeg at der har blitt litt for mørke. Forumet ser litt for rotete ut når de knappene dukker opp fra "ingen steder".

Never mind this, jeg vil heller prøve å bli vant til det.

Å klikke på "Vis nytt innhold" fungerer i og for seg fint, men det jeg savner var måten dette ble gjort på det gamle foumret - for da kom alle poster opp som var postet etter at du hadde postet, og ikke bare den posten som ble sist skrevet.

Jeg får heller ikke "Bruk full editor" da det ikke skjer noe når jeg trykker på knappen.

Og for ordensskyld kan jeg opplyse om at jeg bruker Gamer.no 1280px.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

I ditt kontrollpanel under posteinnstillinger (hovedsiden). Regner med at det ikke er aktivert pga. det er blitt gjort en oppgradering. Går ut i fra at det ikke var en slik i den forrige versjonen og derfor må du aktivere den. 

En ting. Ser at Gzip er skrudd av. Er det brukt flere servere slik at den ikke vises aktiv, eller det den faktisk ikke aktivert?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

I ditt kontrollpanel under posteinnstillinger (hovedsiden). Regner med at det ikke er aktivert pga. det er blitt gjort en oppgradering. Går ut i fra at det ikke var en slik i den forrige versjonen og derfor må du aktivere den.

Akivèr rik-tekst-editor? Er i tilfellet allerede huket av, så jeg burde kunne bruke full editor såvidt jeg kan forstå.

Lenke til kommentar

Jeg kommer fortsatt ikke inn på Full Editor, og ja, den er huket av i profilen min (ved default vil jeg tro). Bruker den nyeste versjonen av Firefox.

Et annet problem er at pollen i den ene tråden min har forsvunnet.

http://www.innlegg.n...?showtopic=4005

Siden jeg ikke har tilgang til editor får jeg heller ikke lagt den til på nytt.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Mine Innlegg: Tråder jeg ikke har engang sett på flere uker kommer opp på førstesiden og Siste Ordet m.fl. dukker opp på sidene lengre bak.

Ja, er noe merkelig som foregår. Undersøker saken.

... og der forsvant både Mine Innlegg og Vis nye poster.

Seriøst? Hvilket skin?
Lenke til kommentar

De har kommet tilbake nå, men det har skjedd noe rart. Det som skjedde var at vi fikk serverfeil når vi gikk inn på Nye poster elle Mine innlegg.

Det var vel i Gamerskin 1280px det skjedde. Nå står det foran alle emnene: le + et lite ikon med en pil og test også kommer emnetittelen.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

De har kommet tilbake nå, men det har skjedd noe rart. Det som skjedde var at vi fikk serverfeil når vi gikk inn på Nye poster elle Mine innlegg.

Det var rart, jeg har ikke gjort så mye leking.

Det var vel i Gamerskin 1280px det skjedde. Nå står det foran alle emnene: le + et lite ikon med en pil og test også kommer emnetittelen.

Jeg leker ^_^

For å være litt mer seriøs; prøver å få gotonew-posts til å vises i søkeresultatet når det skal vises.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...