User5876321 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Å nei! mine inlegg er ikke her!!! KRISE :o Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mange nye kule funksjoner; positive tilbakemeldinger, status og rykte som jeg har lagt merke til hitill. Hvordan fungerer rykte? - Etter jeg forandret skin på forumet ble det veldig behagelig! Blir nokk fort vant til dette. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir forresten mye mindre forvirrende hvis man fjerner sidebar-tingen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Fresht nytt design må jeg si. Krever nok litt tilvenning å ikke ha kontrollpanelet på venstre side (edit, bare å bytte til innlegg.no dynamisk så fiksa det seg), samt savner jeg "mine innlegg" (jada, leste at den ikke er på plass enda) Endret 29. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Savner å kunne bare trykke på mine innlegg og surfe til trådene sine, nå må jeg jaggu meg bla gjennom 2-3 sider med trenings-artikler.. Jeg?! Lese om fysisk aktivitèt?! Hrrrmph Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mine innlegg kommer, dere får bare smøre dere med tålmod Jeg gjorde skillet mellom post og signatur litt tydeligere på Gamer.no-skin nå. Dere kan bytte mellom gamerskin og et annet skin for å sammenligne. Jeg kan alltids gjøre det enda tydeligere eller mindre tydelig. Så innfører vi det samme på alle når vi finner ut hva som er best. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Jeg synes at Gamer.no skinnet ble litt for kompakt. Avatardelen og signaturdelen "tar over" innlegget. Edit: Kanskje ha litt mer luft mellom innlegget og signaturdelen? Endret 29. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg synes at Gamer.no skinnet ble litt for kompakt. Avatardelen og signaturdelen "tar over" innlegget. Edit: Kanskje ha litt mer luft mellom innlegget og signaturdelen? Jeg gjorde avatardelen 25 pixler smalere nå. Bedre? Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Ja, det er bedre. Ser også når det blir innlegg som har litt lengde på seg, så blir det ikke fult så kompakt. Edit: Du har nå valg om å skjule innlegg som er under en viss poengsum. Der står det: Handling nå skjuler innleggene under poeng. Endre visningsterskel? Er det bare jeg som synes at dette er ganske knotete bruk av norsk? Edit2: Jeg klarer ikke å komme meg inn på full editor. (Bruker nyeste versjon av Firefox) Jeg trykker på knappen og så skjer det ingenting Endret 29. september 2009 av Error Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Veeeeeldig uvant design, enig med Lakus og de andre her, noe må gjøres der! Ellers ser det jo bra ut, tror dette kan bli bra, om man får pusset litt på designet og "gjeninnført" Mine innlegg, det er en obligatorisk funksjon, hvertfall for mitt vedkommende Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Veeeeeldig uvant design, enig med Lakus og de andre her, noe må gjøres der! Ellers ser det jo bra ut, tror dette kan bli bra, om man får pusset litt på designet og "gjeninnført" Mine innlegg, det er en obligatorisk funksjon, hvertfall for mitt vedkommende Nå tror jeg ikke du har valgt samme drakt som du hadde før, for designet er slettes ikke veeeeeldig uvant Du kan velge drakt nederst til venstre. Hvis du har valgt drakt, kan du forklare hvorfor det er så uvant? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, det er bedre. Ser også når det blir innlegg som har litt lengde på seg, så blir det ikke fult så kompakt. Edit: Du har nå valg om å skjule innlegg som er under en viss poengsum. Der står det: Handling nå skjuler innleggene under poeng. Endre visningsterskel? Er det bare jeg som synes at dette er ganske knotete bruk av norsk? Edit2: Jeg klarer ikke å komme meg inn på full editor. (Bruker nyeste versjon av Firefox) Jeg trykker på knappen og så skjer det ingenting Den setningen var veldig knotete ja. Har skrevet den om nå. Full editor fungerer fint hos meg både i FireFox og Opera. Har du prøvd i flere browsere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noe som er litt småirriterende er når jeg trykker på hvis innhold, også havner jeg på medlemmer. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vis innhold hvor? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vis Nytt Innhold mener jeg Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Merkelig, selv havner jeg på riktig sted... Flere som har det problemet? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har problemet innimellom. Det bytter på en måte. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nop, prøvde alle linkene til høyre, og alle sendte meg til rett plass. Signer meg opp med Lakus & Co med at det er altfor mye hvitt på forumet, men det blir vel jobbet inn. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 "Vis nytt innhold" viser både nye brukere, innlegg og annet nytt. Det er flere faner der, det er mulig det viser det siste som er nytt. F.eks. hvis det registrerte seg en ny bruker 2 sekunder før du trykte på "Vis nytt innhold" så kommer du på medlemmer-fanen. Skal få sjekket opp dette. Nop, prøvde alle linkene til høyre, og alle sendte meg til rett plass. Signer meg opp med Lakus & Co med at det er altfor mye hvitt på forumet, men det blir vel jobbet inn. Har du valgt gamer.no skin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gi meg tilbake IP.Board Pro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg