Erlend Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hm, de gjør ikke det til meg... Kan dere linke til en som starter automatisk hos dere? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Når jeg gjorde det i SO, la jeg til autoplay-kode, og det skjer ikke her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kunne vært kult om det gikk ann å skjule sidebaren. Som du finner i standard skinnet. Birger Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Slik som denne? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Det er mulig dere kommer med en mer offentlig kunngjøring om "Spillkalenderen", som jeg ser har poppet opp på forsiden. Men ville bare si: Veldig bra, den vil bli brukt! Stå på Gamer ^_^ edit: Produktguide å! :o *Takker og bukker* Endret 5. november 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 NICE! Ser at det står "kommer snart" under video inne i produktsidene, så det tar jeg som en bekreftelse på at en videotjeneste er på vei. Det at teknofil.no arbeider med et prissøk håper jeg også en dag vil kunne bli å finne på produktsidene. Godt jobbet av gutta på berget, og bra at dere ikke slipper ut saker og ting før det faktisk fungerer. +1 Shroom Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå fungerer "Inviter deltakere"-knappen i personlige meldinger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Spillkalenderen vil bli hyppig brukt. Bra jobba! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dette delforumet er beregnet på kunngjøringer anngående forumet Innlegg.no. Det er en egen forumkategori for tilbakemeldinger til Gamer-redaksjonen: http://www.innlegg.n...hp?showforum=16 Det er bedre at dere poster der, så er dere sikre på at de får det med seg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvor blir det av "Mine Innlegg"? Skulle ikke denne funksjonen vært på plass for flere uker siden?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Siden prøver å laste inn ett bilde kalt gradient_bg.png som ligger under ipb3.innlegg.no. Tror dere trenger å cache skinnet på nytt, eller endre referansen hvis denne ligger i selve skinnet. Birger Ed1t: Hvorfor har sidebaren endret side i dynamisk? Det ble bare rot. Hold ett sett over hele linja. Ed2t: Å, jammen hadde det sneket seg enda en ny ting i "Innlegg.no 1280px". Dette blir dumt. Endret 15. november 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fikset gradient_bg.png Sidebaren har bestandig vært på venstre side i dynamisk skin, også før vi oppgraderte til IPB 3. Jeg vet ikke helt grunnen til det, men tror det var pga noen brukere av dynamisk skin som ønsket det. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "sneket seg enda en ny ting i "Innlegg.no 1280px"". Kan du utdype den? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ett skin, tre forskjellige oppsett. Ønsker bare at det skal være en lik greie over samme skin. Hvis du skjønner? Birger Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvor blir det av "Mine Innlegg"? Skulle ikke denne funksjonen vært på plass for flere uker siden?? Sjekk denne. Foreløpig noen layout-bugs, men likevel brukbar. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 For å få dette til å fungere må dere ha slått på "Abonnér på alle emner jeg svarer i" fra kontrollpanelet. Vi skal sørge for at dette blir default. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg må bruker Gamer.no 1280px skinnet. Jeg må bytte til det hver gang jeg logger meg på forumet fordi det stiller seg automatisk til det vanlige Gamer.no skinnet. Kan dette gjøres noe med? Også har jeg sett på noen profiler at det står en link på siden til poster hvor personen har fått rykte. Dette er det ikke på min profil. Jeg har 2 i rykte og skulle gjrne visst hvilke poster jeg har fått rykte på. Det står bare dette på den venstre siden i profilen min: Siste tilbakemeldinger Rykte: 2 Denne brukeren har ikke mottatt noen tilbakemeldinger Kan dette også gjøres noe med? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du følger linken til forumet fra Gamer.no settes skinnet automatisk til standard gamerskin. For å forhindre dette kan du bookmarke forumet å gå inn på det utenom den linken. Grunnen til at det står "Denne brukeren har ikke mottatt noen tilbakemeldinger" selv om du har 2 i rykte er at du ikke har fått noen tilbeakmeldinger siden jeg oppdaterte denne funksjonen. Mer om det her Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 For å få dette til å fungere må dere ha slått på "Abonnér på alle emner jeg svarer i" fra kontrollpanelet. Vi skal sørge for at dette blir default. Hvor i kontrollpanelet endrer jeg på det? Fant det ikke jeg.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kontrollpanel - Forum - Visnings/Postings/E-postinnstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg