Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

NICE!

Ser at det står "kommer snart" under video inne i produktsidene, så det tar jeg som en bekreftelse på at en videotjeneste er på vei. Det at teknofil.no arbeider med et prissøk håper jeg også en dag vil kunne bli å finne på produktsidene. Godt jobbet av gutta på berget, og bra at dere ikke slipper ut saker og ting før det faktisk fungerer.

+1 Shroom

Lenke til kommentar

Siden prøver å laste inn ett bilde kalt gradient_bg.png som ligger under ipb3.innlegg.no. Tror dere trenger å cache skinnet på nytt, eller endre referansen hvis denne ligger i selve skinnet.

Birger :)

Ed1t: Hvorfor har sidebaren endret side i dynamisk? Det ble bare rot. Hold ett sett over hele linja.

Ed2t: Å, jammen hadde det sneket seg enda en ny ting i "Innlegg.no 1280px". Dette blir dumt.

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar

Fikset gradient_bg.png

Sidebaren har bestandig vært på venstre side i dynamisk skin, også før vi oppgraderte til IPB 3.

Jeg vet ikke helt grunnen til det, men tror det var pga noen brukere av dynamisk skin som ønsket det.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "sneket seg enda en ny ting i "Innlegg.no 1280px"".

Kan du utdype den? :)

Lenke til kommentar

Jeg må bruker Gamer.no 1280px skinnet. Jeg må bytte til det hver gang jeg logger meg på forumet fordi det stiller seg automatisk til det vanlige Gamer.no skinnet. Kan dette gjøres noe med?

Også har jeg sett på noen profiler at det står en link på siden til poster hvor personen har fått rykte. Dette er det ikke på min profil. Jeg har 2 i rykte og skulle gjrne visst hvilke poster jeg har fått rykte på.

Det står bare dette på den venstre siden i profilen min:

Siste tilbakemeldinger

Rykte: 2

Denne brukeren har ikke mottatt noen tilbakemeldinger

Kan dette også gjøres noe med?

Lenke til kommentar

Hvis du følger linken til forumet fra Gamer.no settes skinnet automatisk til standard gamerskin.

For å forhindre dette kan du bookmarke forumet å gå inn på det utenom den linken.

Grunnen til at det står "Denne brukeren har ikke mottatt noen tilbakemeldinger" selv om du har 2 i rykte er at du ikke har fått noen tilbeakmeldinger siden jeg oppdaterte denne funksjonen. Mer om det her

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...