mcgroven Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Denne våren blir det mer slåssing fra Capcom. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Til gjengjeld slipper vi å betale fullpris for Super Street Fighter IV. Det er en bonus, syns Street Fighter-serien har vært stusselig med tanke på melkinga av mer eller mindre samme spill. Super Street Fighter II Turbo HD Remix! Tenker jeg fortsetter å være skeptisk til dette til jeg ser prisen Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Til gjengjeld slipper vi å betale fullpris for Super Street Fighter IV. Det er en bonus, syns Street Fighter-serien har vært stusselig med tanke på melkinga av mer eller mindre samme spill. Super Street Fighter II Turbo HD Remix! Tenker jeg fortsetter å være skeptisk til dette til jeg ser prisen Og jeg som gledet meg sånn til Super Duper Street Fighter II Turbo HD Remix Ultimate Edition GOLD Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Pokker! Hadde tenkt meg å kjøpe Street Fighter IV, så kommer denne nyheten! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 PC da? Vi må vel vente 6+ måneder som vanlig? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Gleder meg! Dudley kommer tilbake, og mest sannsynelig vil han være like gøy å spille som i SF3:3Strike. Isåfall blir det helt utrolig fantastisk. Og at det ikke skal selges til fullpris gjør bare ting enda bedre! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pokker! Hadde tenkt meg å kjøpe Street Fighter IV, så kommer denne nyheten! SSF4 kommer vel ikke ut før om et halvt år, så det kan godt være verdt det å kjøpe SF4 via f.eks. Play i mellomtiden for under 200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå