Wangen_InnleggNO Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) På torsdag kommer FIFA 10 i butikkene, men enkelte av oss har vært så heldige å fått tak i tidlige kopier allerede (Takk for kompiser som jobber i spillbutikk ) Har kun spilt Be A Pro: Season på Professional siden jeg fikk det, men det er utrolig moro og følelesen er fotball rett og slett. Jeg har ikke spilt et FIFA spill på år og dag, ettersom jeg kun har vært en PES tilhenger, men etter å ha testet begge demoene som kom for litt siden, så føler jeg at PES er rett og slett ødelagt. Så FIFA er et friskt pust i vennegjengen og jeg har allerede satt meg litt inn i fintene som medfølger. Jævla moro (som også anmeldelsen til Gamer sa) å utføre en finte på siste forsvarer og komme alene med keeperen. Har en "skrytevideo" av en perfekt finte, men litt mer eller mindre flaksete mål på slutten Barcelona 1 vs 0 Sevilla - KLIKK HER Kanskje ikke det fineste målet, men finta er jo ikke så verst Endret 28. september 2009 av Wangen Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, fin finte der! Har selv spilt demoen i maaange timer, og idag fikk jeg endelig mail om at spillet er på vei. Gleder meg noe helt vanvittig. Fifa 09 var bra, men Fifa 10 fremstår sykt mye bedre. Alt er så ufattelig smoooth. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har storkost meg med demoen siden den kom ut, og kan nesten ikkje vente til spelet kjem ut. Blir nok fett med manager mode og den nye Be a Pro modusen. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Første kampen min mot rival Real Madrid på Be A Pro, så klarer jeg endelig å få til favorittfinta mi i tide Så utrolig god følelse jeg fikk når Casillas ble rundlurt av gromfinta:p Dessverre så klarte jeg å knote så jævlig når jeg skulle uploade filmen, så den er dessverre ikke å finne (med mindre jeg kan se målet på nytt og uploade det da.....) Uansett: Moro moro moro EDIT: Fant filmen allikavel Video Endret 1. oktober 2009 av Wangen Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Fikk det til igjen og det var kampen etter Real hvor jeg spilte Norge vs Romania: Norge Vs Romania / Rainbow VIDEO Endret 29. september 2009 av Wangen Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet om Norske lag kan spille Europacup på Fifa 10? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Spilte mot Frode Kippe og Espen Søgård på Lillestrøm Kinoen, forventa meg faktisk mye mindre motstand enn det jeg fikk. Men artig var det! EDIT: De har visst en dag idag også, så om noen vil prøve seg er det bare å stikke på Lillestrøm Kino! Endret 1. oktober 2009 av worthy Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har spillt dette fra halv åtte i kveld til nå med en kompis. Utrolig bra spill, timene bare fløy av sted. Det er så deilig å bare ta en finte på en spiller for så å bare løpe mot mål og klinke den i mål. Herlig! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har kun spilt demoen, skal kjøpe spillet i morgen, men liker det jeg har sett utifra demoen veldig godt. Et spørsmål: Er det mulig å holde ballen mer inntil bena? Føler spilleren sparker ballen veldig lang foran seg når han har ballen Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har "forhåndsbestilt" fra lefdal, men siden det var noe kluss med levering skulle jeg få 150,- i kompensasjon... Totalt: kr 249,- Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Spelte spelet frå rundt klokka fire til klokka tolv i går. Det er berre så fantastisk bra. Det EA har gjort med manager-modusen, online-menyene og virtual pro systemet gjør spelet meir strømlinjeformet. Og når sjølve gameplayet er som det er, så blir det jo berre bra. Tror dette blir et spel eg kjemtil å holde på med en god stund. Et spørsmål: Er det mulig å holde ballen mer inntil bena? Føler spilleren sparker ballen veldig lang foran seg når han har ballen Om du holder inn den venstre bumperen(eller L2 som den heter på PS) så skal speleren holde ballen nærmere seg. Om du holder inn begge bumperene så kjem du inn i ein driblemodus der du kan bevege deg sidelengs i forhold til den retningen du står mot. Endret 2. oktober 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Famtastisk spill. Deilig og glatt gameplay. Anbefales på det varmeste. Timene flyr når du først har tatt en kamp Lenke til kommentar
Gelith Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror https://www.easportsfootball.co.uk/ Er overlastet med folk! For siden er treg! Uff. Får ikke lastet opp det fine målet mot ODD..! Her taper MFK mot Odd IRL så får jeg det fine på spillet ( Ja jeg er MFK ) Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan finner man de videoene man har lastet opp? Lenke til kommentar
Gelith Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 På din profil på http://www.easportsfootball.co.uk Må logge inn! Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan man spille 2player på lag online fra en og samme ps3? Eks jeg og en kompis sitter med men ps3 og spiller på lag mot andre online? Lenke til kommentar
cLibs Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei Jeg har kjøpt fifa 10 men får ikke spilt online. Får beskjed om at serverne til EA ikke er tilgjenglige for øyeblikket. Prøv igjen senere. Vet jeg kan spille online med fifa 09 og at 2 venner sitter å spiller online fifa 10 bare noen 100 m fra meg med samme internettlevrandør. HJELP Noen som har noe lurt å komme med? thomas Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan man spille 2player på lag online fra en og samme ps3? Eks jeg og en kompis sitter med men ps3 og spiller på lag mot andre online? Hei Dette er fullt mulig ja Jeg har dog kun testet X360 delen, men der fungerer det vet at hovedaccounten logger seg på EA sine servere (som ved vanlig nettspilling) og når du og mostanderen skal velge lag så er det på å trykke på Y (Trekant på Ps3 da) og signe inn kontroller 2 som Guest Jeg og kompisen min kan sitte i timesvis og bare spille på samme lag mot andre med en stemning som er uslåelig Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 På din profil på http://www.easportsfootball.co.uk Må logge inn! Det hjalp meg fint lite. Nå har jeg registrert meg og logget inn, men finner fortsatt ikke mine opplastede videoer. Hvordan finner man dem inne på denne siden? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 FIFA 10 er helt herlig! Har det til PS3 for gratis spilling på nett, viss noen vil spille bare send en MSG på PS3en til dem som har meg der Er ikke akkurat god i FIFA så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå