Breathe Fresh Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Som en filmelsker har jeg lyst til å få folk til å nominere den de synes er tidenes versting i filmverdenen! Blir muligens en poll senere. - Helst ta med bilde og si hvilken film den du nominerer er fra. Jeg nominerer Heath Ledger (The Joker) fra The Dark Knight Endret 28. september 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Javier Bardem som Anton Chigurh i No Country For Old Men. Kanskje ikke den verste jeg har sett, men en utrolig gjennomført syk karakter. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En kar litt i samme gata: John Doe fra Seven - en syk, syk mann Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tyler Durden fra Fight Club. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bob. Han ser på deg sove. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 "Jaws - He kills people" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ikke bare drepte han Apollo Creed, men han er også russisk! Jeg digger ham skikkelig lite! Endret 5. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Siden alle de som er nominert er skikkelig noobs, så slenger jeg på en skikkelig en, kun for de aller tøffeste; Voldemort fra Harry Potter bøkene/filmene! Edit: (John Doe, The Joker og Tylar Durden telles selvfølgelig ikke som noobs..) Endret 5. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Darth Vader. Fordi han er inkarnasjonen av ondskap, supreme commander av Det Galaktiske Imperiet som dikterte over galaksen i flere år. Trenger man å si mer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kathy Bates som Annie Wilkes i Misery. Endret 5. januar 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mange av mine favoritt baddies er allerede nominert (Ang. Darth Vader...there`s still good in him ). Så jeg får ta en som ikke er det: Kurtwood Smith som Clarence Boddicker i RoboCop (1987) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kathy Bates som Annie Wilkes i Misery. Den scenen der husker jeg. ÆVVE! Tidenes verste bad guy you say? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Darth Vader. Darth Vader ble redusert til en emokid med en vanskelig barndom takket være de nye filmene. Om du snakker om den Darth Vader vi alle kjente før de nye filmene kom ut: Da er jeg enig. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Darth Vader. Darth Vader ble redusert til en emokid med en vanskelig barndom takket være de nye filmene. Om du snakker om den Darth Vader vi alle kjente før de nye filmene kom ut: Da er jeg enig. Anakin er Emo...Darth Vader er Darth Vader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå