steffen_1,6dx Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jeg har vært å kjøpt et headset med mikrofon for å bruke på 360'en min. men den har to kontakter: en til høyttalerne og en til mikrofonen. hvordan skal jeg koble det til? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du kan ikke, du må ha et headset som er laget for å brukes med xbox360. Disse headsetene har en plugg som passer på undersiden av din xbox kontroller. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du kan ikke, du må ha et headset som er laget for å brukes med xbox360. Disse headsetene har en plugg som passer på undersiden av din xbox kontroller. faktisk så kan du det, du må kjøpe ein modda komponent, husker ikkje kva den hette. trur det var speed link adapter eller noko slikt. Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) uansett, jeg måtte ut å kjøpe meg et xbox headsett. det ligger her uåpnet, jeg vegrer meg litt for å bruke det. det virker så skummelt... takker for svar Endret 28. september 2009 av steffen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 DU kan kjøpe en adapter så kan du bruke hvilken som helst headsett/mikrofon Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Kjøpte selv adapteren fra SteelSeries i forrige måned. Funker bra med Sennheiser PC350'ene jeg bruker vanligvis med PC'en. Kan også få lyden fra spillet inn i headsettet... beste 360 kjøpet jeg har gjort på lenge. SteelSeries XBox 360 Headset Connector Kjøpte to stykk på PS.no. Fant de ikke noe særlig billigere noen annen plass, så. Finnes både i hvitt og svart (yay!) Endret 30. september 2009 av CosmoK Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fortsetter på denne tråden jeg. Eh, noen som kan anbefale noen? (Xbox-headset, ikke annet). Helst til under 500 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 http://cdon.no/elektronikk/speed-link_2337_xbox_360_live_headset_adapter-4061269 kjøp denne, og du kan bruke hvilket som helst headset. Koster bare 89 spenn. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 høres ut som du har kjøpt en stor jævel, kan du finne link eller noe? selv har jeg sharkoon x-tatic 2nd edt. med 5.1 surround.. bruker det sjeldent nå lenger da siden jeg tråkka på det, men det kobla jeg til ved bruk av en optisk kabel fra xboxen til en slags deahset amp. som følgte med headsettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå