Bata Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Steam siden jeg studerer utenlands og dermed fremdeles handler i USD, men spørs når jeg kommer hjem til Norge til jul. Irriterendes for jeg liker ha alt på et sted, og foretrekker elektronisk handel. Er det noen andre som har et steam-lignende konsept med launcher og auto-update etc? Har uansett ikke blitt så mange spill i det siste siden jeg bare har en bærbar, men planlegger å hamstre litt med USD før jeg reiser hjem til fremtiden Impulse har jo det, da igjennom klienten sin "Stardock" EDIT: La inn sitat, ble ny side Endret 29. september 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kjøper alt på Steam, hvis det går. Foretrekker steam overlay på spill Du vet at du kan legge inn alle spill på steam så de får overlay ja? Bare trykk på "add non-steam game...". Hvis du da starter spillet via det nye ikonet i "games" listen din vil du da få tilgang på "steam-overlay" i spillet. Er fullstendig klar over fenomenet Blir ofte noen småfeil med det likevel, og jeg synes det er greit å kunne laste ned spillene når jeg vil. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Alle spill som er under 200 kr på play.com kjøpes der Ellers blir det steam eller lignende ^^ Lenke til kommentar
lanzaz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som har sjekket ut GAME i Oslo? Ser ut som om de vil ta opp konkurransen med Game Stop. Noen som har testet dem og gjort seg opp en mening om de kan måle seg med Game stop eller ikke? Og preplayed.no? Noen som har testet? Snakker du om den knøttlille butikken helt nederst i Karl Johans gate med lilla skilt hvor det står "GAME"? I såfall så synes jeg den har altfor lite utvalg, trangt lite lokale er sikkert grunnen. Jeg kjøpe "Mortal Kombat VS DC Universe" til PS3 på preplayed.no, var ikke noe problem det. Møtte han som solgte det her i oslo. Ripefritt, fikk pruta litt og Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Absolutt mest Steam. Men også andre online steder f.eks: Big Fish Games og lignende. Samt en sjelden gang platekompaniet, gamestop, elkjøp etc. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er null trofast kunde og handler spill over hele fjøla.. Har vel handlet spill på disse stedene: gamezone absoluttspill lefdal elkjøp play.com cdon.no gamestop game thehut.co.uk amazon.co.uk komplett.no platekompaniet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det varierer hele tiden hvor jeg kjøper spillene mine, jeg går ikke etter en fast kjede, men etter billigst pris. Handler vel spill på følgende kjeder: Lefdal Elkjøp GameStop Absoluttspill.no Play.com Komplett.no Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Prøver å kjøpe fra der det er billigst, men hvis det ikke er store forskjellen går jeg for absoluttspill.no. Dette fordi jeg aldri har hatt noen problemer med dem overhodet. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg prøver gamestop for første gang nå. Har byttet inn 5 gamle spill + et gedigent tabbekjøp + 201,- nok for Uncharted 2, Brütal Legend og Modern Warfare 2. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Pleier å kjøpe spill enten på Elkjøp, Absolutt spill (butikken), og noen få ganger på Spaceworld når de har tilbud. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 For fysisk butikk så titter jeg innon og ser hvor jeg kan få best pris og går som regel til Gamestop, Spaceworld, Elkjøp, Expert og noen ganger Musikkverket (men de er som regel svindyre). På nett handler jeg fra Cdon da de er veldig raske med leveringa og får som regel spill derifor noen dager før release. Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Play.com som regel, men om det er et helt nytt spill og jeg må ha det så er blir det den butikken som har best pris, noe som pleier å være Lefdal Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Steam: alle fleste jeg vil ha. CDON: der jeg vil ha CE edison. EBAY: for Retro spill Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Play.com for spill under momsgrensen. CDON.com for til tider gode kampanjer. Spaceworld for tilfeldige kjøp. Elkjøp for tilfeldige kjøp. Gamestop for eldre Xbox/PS spill.. ...eller Ebay. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 På nett handler jeg vanligvis på CDON.no (bra frakttider og liker muligheten for å ikke forhåndsbetale). Titter innom Elkjop.no og sjekker om de har bra release-priser utenom det er det vel Platekompaniet.no. Nå som Game har fått opp norsk nettbutikk skal jeg se om de greier noen bra tilbud. Når jeg handler fysisk i butikk er det Game nederst i Bogstadveien jeg bruker. De har mange 2 for 399 tilbud som er gode, greie priser på brukte spill og hyggelig betjening. Utenom Game så ender jeg ofte opp innom Platekompaniet i Bogstadveien og plukker opp et par titler hvis de er billige. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 elkjøp er vel en sikker vinner lokalt siden de er billigst og har mest stuff å se gjennom her x) men som oftest er det steam eller absoluttspill jeg kjøper fra. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Desidert mest på Steam... Play.com av og til, under 200kr... Ellers lokale Elektrosjapper, Expert har sluttet med spill her... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis jeg kjøper spill fysisk i butikken holder jeg meg som regel til game eller gamestop. Ellers går det vell i gamezone eller cdon. Har også noen spill på steam Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Impulse ligner på steam Bruker selv steam fordi jeg foretrekker å ha alt på et sted. Vurderer å kjøpe litt mer fra Impulse. Har bare et spill defra foreløbig "Sins of a Solar Empire" Og det var så absolutt verdt kjøpet. Men så kommer det nok aldri på steam og det samme gjelder alle de andre glimrede tittelene fra Stardock. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gamezone CDON Game. Men nå har de lagt ned butikken deres i nærmiljøet mitt dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå