Gamez Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 har kort på Platekompaniet så annenhver gang jeg handler ett spill der får jeg 100kr i avslag.Det jeg ikke liker(de siste mndr) er at Platekompaniet tar inn for få titler.De satser på sikre/store spill som de vet de selger mange av.Pleier å handle spill der det er billigst stort sett,sjekker både nett og andre steder hvis jeg har bestemt meg for et spill.El-kjøp,Expert,Spaceworld går jeg nesten aldri. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Stort sett alt på nett nå. Unngår steam så mye som mulig, i det siste har jeg kjøpt mye på impulse, men de må utvide katalogen sin. Impulse er veldig gode på strategispill, men bør nok jobbe litt med de andre kategoriene ja. Men verdt å sjekke ut uansett, bl.a. fordi de har rimelige priser og man kan handle i USD. I tillegg får man oppgitt verdien i NOK, noe som også er kjekt. Endret 28. september 2009 av XE800 Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kjøper alt på Steam, hvis det går. Foretrekker steam overlay på spill Endret 28. september 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Platekompaniet har lite utvalg men gode priser, elkjøp er ok, gamestop liker jeg ikke men bruker dem en del( selv nye spill ser brukt ut, virker som de selger brukte spill som nye? ) Game svært sjelden, Play.com innimellom, ellers hender det jeg finner noe interessant på Spaceworld Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gamestop/EB Games Play.com Elkjøp (siste gang når jeg endelig får ODST) Komplett Gamezone Netshop Platekompaniet Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gamezone for det meste, fysisk så blir det vel Platekompaniet. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 fysiske spill blir for det meste handlet på gamezone, men du har unntak, noen gange platekompaniet, og noen ganger games. digitalt går det mest i gamersgate, og noe i impulse, har nesten sluttet med steam etter euroen, men har ett dugelig bibliotek der og. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Siden jeg ikke har Visa-kort og dermed ikke kan benytte meg av butikker som Play.com, så går det stort sett i CDON.com, de er billigst nesten hver gang det er et spill jeg er på utkikk etter, og de har desidert best leveringstid. Ellers benytter jeg meg ofte av Game når de har innbyttekampanjer på nye spill. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bruker som regel absoluttspill.no, raske leveringstider. Gamertag på XBL er Rushpowr. Lenke til kommentar
tezgamer Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bruker gamestop når jeg handler i en fysisk butikk. Ellers så bruker jeg for det meste Elplay på grunn av pris, CDON hvis ikke elplay har det jeg ser etter Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 I butikker går det mest i Gamestop/EB Games, siden de ofte har mange interessante pre-played spill, samt ofte gode tilbud på nye spill. På nettet blir Gamezone.no, Absoluttspill.no, Amazon.com eller Ebay.com brukt mest. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Platekompaniet (både online og butikk), cdon.com, play.com og elkjøp er vel de det går mest i. Liker platekompaniets onlinetjenester mer og mer! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Går for det meste i Platekompaniet på nye spill, grunnet svært gode priser. GameStop og Game brukes når det er innbyttetilbud, og Play.com til billige spill under 200 kroner. Dekker for det meste alt, men enkelte ganger blir jeg tvunget til å handle på eBay. Lenke til kommentar
lanzaz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ebay er vel vinneren, kommer litt ann på kursen og hvor det er. Ellers blir det Gamestop. Skal jeg ha brukte spill så sjekker jeg på preplayed.no eller finn.no før jeg stikker ned til Gamestop. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Play.com er den eneste plassen jeg handler spill på nettet fra for tiden. Hvis jeg en sjelden gang skal kjøpe i fysisk butikk, blir det Gamezone. Lenke til kommentar
plexis Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har sjekket ut GAME i Oslo? Ser ut som om de vil ta opp konkurransen med Game Stop. Noen som har testet dem og gjort seg opp en mening om de kan måle seg med Game stop eller ikke? Og preplayed.no? Noen som har testet? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har sjekket ut GAME i Oslo? Ser ut som om de vil ta opp konkurransen med Game Stop. Noen som har testet dem og gjort seg opp en mening om de kan måle seg med Game stop eller ikke? Og preplayed.no? Noen som har testet? Snakker du om den knøttlille butikken helt nederst i Karl Johans gate med lilla skilt hvor det står "GAME"? I såfall så synes jeg den har altfor lite utvalg, trangt lite lokale er sikkert grunnen. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Kjøper alt på Steam, hvis det går. Foretrekker steam overlay på spill Du vet at du kan legge inn alle spill på steam så de får overlay ja? Bare trykk på "add non-steam game...". Hvis du da starter spillet via det nye ikonet i "games" listen din vil du da få tilgang på "steam-overlay" i spillet. On-Topic: Kjøper overalt, men har en forkjærlighet for digital distribusjon, la det være Impulse, Steam eller Gamersgate, alle gode tjenester. Synes dog prisene på Steam er latterlig stive etter innføringen av $ = €. Så blir vel lite med handel på steam om dagen, men man kan alltids håpe de snur tilbake. EDIT: La inn kjekt screenshot av knappen, skulle vel EGENTLIG ikke være vanskelig å finne... Endret 29. september 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Steam siden jeg studerer utenlands og dermed fremdeles handler i USD, men spørs når jeg kommer hjem til Norge til jul. Irriterendes for jeg liker ha alt på et sted, og foretrekker elektronisk handel. Er det noen andre som har et steam-lignende konsept med launcher og auto-update etc? Har uansett ikke blitt så mange spill i det siste siden jeg bare har en bærbar, men planlegger å hamstre litt med USD før jeg reiser hjem til fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå