Buer1337 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Lager en tråd for info til folk som ikke helt vet hvor man burde kjøpe spill. Hvor handler dere spill, og hvorfor? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjøper vanligvis spillene mine på Gamestop. Mest fordi de er veldig nære, men også fordi en av de beste kameratene mine jobber der, så da blir det å dra innom og prate osv. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 PC eller Konsoll? konsoll Gamezone PC: Steam Steam Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er 5 min å gå til Gamestop og Spaceworld, og da blir Gamestop valgt, både fordi Spaceworld har veldig dyre priser, og jeg kan bytte inn gamle spill mot nye, noe som passer meg perfekt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Play.com som regel. Nytt, billig og tregt. Gamestop hvis dem har byttetilbud. Elkjøp hvis dem har syke tilbud på visse spill som skal lanseres. Endret 27. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ebay er en sikker vinner her i gården, med mindre jeg er på jakt etter flunkende nye utgivelser. Gode priser og gigantisk utvalg er gode argumenter for å handle der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg kjøper som regel spill på Elkjøp om det er på release, da Elkjøp ganske ofte har fine priser på mange spill de første dagene. Ellers er jeg en hyppig bruker av Platekompaniet sine kampanjer, og plukker stadig opp titler i butikken deres til flere hundre kroner lavere priser enn andre steder. Fra nett bestiller jeg som regel fra nettbutikker over hele spekteret, alt avhengig av hva slags pris de opererer med. Den billigste får pengene mine. Jeg bestiller nemlig svært sjeldent spill jeg synes er "viktige" fra nett, slik at jeg slipper ventetid osv. Da er det ikke så farlig om de spillene jeg ikke "må" spille med en gang kommer en dag eller to senere i forhold til den litt dyrere nettbutikken. Om jeg skal ha et spill på release eller om jeg har veldig lyst på spillet kjøper jeg altså som regel spillet i butikk, og om det er "mindre viktig" bestiller jeg fra nett. Gears of War, Halo, GTA, Call of Duty 4 osv har jeg alle kjøpt på release i butikk, mens spill som Fight Night, FIFA og GRID har vært på nett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om jeg kjøper i butikk bruker jeg Gamestop, men for det meste kjøper jeg på nettet. Jeg bruker Platekompaniet en del og Amazon og Play.com. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Play.com for eldre, billige spill. Absoluttspill.no, Komplett.no og MPX.no over nett innenlands. EB Games brukes flittigere og flittigere. Elkjøp skal ihvertfall aldri brukes mer. Edit: Elkjøps nettbutikk rundt forhåndsbestillinger, that is. Endret 27. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Stort sett alt på nett nå. Unngår steam så mye som mulig, i det siste har jeg kjøpt mye på impulse, men de må utvide katalogen sin. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Handler det meste av spel frå Gamezone.no. Dei leverer alltid innen release. Hyggelege folk og god service. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gamezone, elkjøp og/eller lefdal på nett for nye spill. Kommer an på hvor det er billigst selvfølgelig. Elkjøp og lefdal har gratis frakt ved kjøp av et spill mens Gamezone har lavest frakt av spillbutikkene. Play får pengene mine ved kjøp av litt eldre spill. Lenke til kommentar
Kjøttmeis Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Handler alltid på absoluttspill.no, de er Kjempebillige, og jeg har alltid fått en arbeidsdag etter at jeg har bestillt, så leveringen er Rask. Anbefales på det sterkeste. B) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Veksler mellom Platekompaniet, PlayCom, GAME, og Spaceworld for retail-shopping, alt etter hvem som har best pris på det jeg ser etter - alle ligger strødd rundt i samme kvartal i sentrum likevel. Steam bruker jeg for indiespill, eller titler som det er vanskelig å få tak i ellers. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har en gamestop like ved. Jeg har nettopp flyttet hit, så den kommer til å bli hyppig brukt i framtiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Enkelt og greit der jeg får tak i dem. Går først på Platekompaniet fordi de er veldig gode på pris, så går jeg på Gamestop for de er gode på utvalg og til slutt går jeg på nettbutikker for de er siste utvei. For PC-spill er Steam alltid første alternativ, så fremt ikke prisen er avskrekkende mye høyere enn butikkutgaven. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Absoluttspill og cdon Lenke til kommentar
Burke Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 handler vel for det meste på play.com og zavvi.co.uk, ellers så bruker jeg ofte gamezone, hvis spillet er rimelig nytt hmm, må også bare legge inn her... sender amazon.co.uk til norge? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Her er det som oftest Gamestop og Spaceworld. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Elkjøp, platekompaniet og play.com. Mest pga. prisene de har på diverse spill. F. eks. play.com blir brukt til litt eldre spill, mens elkjøp og platekompaniet pleier å ha gode priser på nylanserte spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå