Mountainhome Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei, jeg kjører HALO 2 på Win7, 4GB RAM, SLI(2 stk.) XFX GTS 250 3,14 Ghz Duo core. 1TB harddisk med 690GB ledig plass. MEN!! jeg installerer spillet, som går helt fint!. og begynner å spille, som er helt rævva! HALO 1 er bedre grafikk på!, slik var det ikke når jeg hadde vista. Problemene: 1. Grafikken er dårligere enn HALO 1, hvorfor det? 2. Spillet lagger!? wtf!? 3. crossair ligger lengre nede enn den skal, og, 4. jeg går 2 - 3 ganger treigere enn alle andre.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det fungerte fint i Vista men ikke Windows 7? tror nesten det er problemet ditt... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Enig med Ghaundan. Har selv opplevd en del problemer med W7 siden det enda ikke er utgitt, så tror nok at dersom du vil kjøre Halo 2 må du dualboote med vista eller xp. Endret 27. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har du forsøkt å oppdatere grafikkdriveren din? Jeg merka klart bedre ytelse ved å laste ned ny driver fra nVidia fremfor å bruke den som ligger i Win 7. De har sikkert utbedret en del problemer i nyere versjoner. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 har siste uppdate på alt, og bruker Win7 RC Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Prøvd compatibilitets modus da? Spillet ble jo laget endel før RC ble laget, og at det derfor ikke fungerer optimalt er sånt man må tåle Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En annen ting er jo det at grafikken faktisk er helt grusom uansett hvor god pc du har... Halo 1 har mye bedre grafikk, jeg trodde det var noe jeg hadde gjort feil med spillet, men andre har sakt at det skal være sånn. Det ser ut som det har blitt tatt ut av en tegnefilm Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Har fiksa alt.. "phew".. men, alt er ikke over.. datamusa lagger (har nett skifta batteri) Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 *dytt* Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 En annen ting er jo det at grafikken faktisk er helt grusom uansett hvor god pc du har... Halo 1 har mye bedre grafikk, jeg trodde det var noe jeg hadde gjort feil med spillet, men andre har sakt at det skal være sånn. Det ser ut som det har blitt tatt ut av en tegnefilm Det der er bare tull. Halo 2 har mye bedre grafikk en eneren. Men Halo 2 på pc er jo et Vista only produkt. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 En annen ting er jo det at grafikken faktisk er helt grusom uansett hvor god pc du har... Halo 1 har mye bedre grafikk, jeg trodde det var noe jeg hadde gjort feil med spillet, men andre har sakt at det skal være sånn. Det ser ut som det har blitt tatt ut av en tegnefilm Det der er bare tull. Halo 2 har mye bedre grafikk en eneren. Men Halo 2 på pc er jo et Vista only produkt. vel, Win7 er jo nyere enn vista, så det er nok ingen forsjell... bare at Win7 er 1000x bedre ^^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vet ikke om det har noe å si om det er nyere og bedre (noe det selvsagt er ) Men det kan være det er noe spilet som bare funnker med vista. Jeg har egentlig ikke peiling på om det er det som gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå