Tailzo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vi har en del DVDer som er importert fra USA. Det hadde vært flott å kunne spille disse på ps3, siden ps3 oppskalerer DVDer på en god måte. Kan den nye ps3 slim gjøre dette? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg er ganske sikker på at den ikke kan det. Mange DVD-er har sonesperre, og da kan de dessverre ikke bli spilt av på en avspiller som ikke er samme sone. Mange blu-ray filmer er sonefrie, og alle PS3-spill er sonefrie. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nei. PS3-en er sonelåst. Mange standalone blu-ray-spillere kan gjøres sonefrie på DVD-delen (men ikke på Blu-ray-delen) og har minst like bra - om ikke bedre oppskalering - enn PS3. Om det er snakk om mange filmer, kan det fort være fornuftig å investere i noe sånt. Alternativt kan du rippe filmene over på PC i et godt format og så streame de til PS3-en via TVersity eller noe lignende. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 ^Ok, takk for svar begge to Regner ikke med jeg skaffer meg noen standalone blu ray spiller. Mulig jeg undersøker ripping, eller kobler PCen med dvd rom direkte til projektoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå