bas Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Etter uttallige runder på FM3 demoen i går med standard MS ratt og pedaler må jeg si lysten på et slikt Fanatec sett er veldig stor. Hvor i Norge kan man kjøpe slikt, og hvor er det eventuelt best å bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index...c43083fca9046c5 du får ikke kjøpt det i Norge. med mindre noen er tullete nok til å selge det brukt. Endret 27. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er litt nysgjerrig jeg. Etter som du har lyst til å bytte, er det da pga. at MS sitt ikke funker særlig bra, eller vil du bare ha ett mer avansert ett med gir og clutch? Grunnen til at jeg spør er at jeg selv ikke har noe ratt enda og har tenkt å gå for MS sitt. Syns Fanatec blir i dyreste laget Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Det er fordi jeg har lyst til å prøve girspak og clutch, ellers klarer jeg meg fint med det orginale MS settet. Har en hjemmesnekret racing cockpit som jeg koser meg i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå