Gaming4Life Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Er det noen som kan anbefale noen gode action/rpg eller action/adventure titler, som er bra til xbox360? Takker for alle forslag. Endret 26. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Borderlands kommer i slutten av oktober og er det første RPS-spillet. Role Playing Shooter. Spillet har mulighet for 4 player coop, noen millioner ulike våpen og en herlig fargerik celshadinggrafikk. Batman: Arkham Asylum gir deg rollen som The Dark Knight på jakt etter The Joker som har tatt Arkham Asylum som gissel. Et meget dypt spill tett knyttet til både action og adventure og det er ikke nødvendig å være Batmanfan for å spille spillet, selv om det nok hjelper en del. Personlig elsker jeg flaggermusmannen så jeg er litt forutintatt om akkurat den biten av spillet Endret 26. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Takker. Batman Arkham asylum har jeg til pc, og det virker meget bra. Har såvidt kommet i gang med det. Og er forøvrig Batmanfan selv, må si de har virkelig klart å fange stemningen fra tegneseriene. Og herlig grafikk. Borderlands kjenner jeg ikke så mye til, men har sett en gametrailer av det. Eneste jeg syntes virket urealistisk der, var at du måtte tømme en hel trailer med ammunisjon for å ta ut en fiende. Men mulig den ikke viste det beste av gameplayet. Men eller så det bra ut. Noen forslag til spill som er på markedet bortsett fra oblivion og mass effect? Endret 26. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Med tanke på at borderlands er et rpg spill er det jo ikke SÅ urealistisk å måtte tømme et helt magasin for å drepe en fiende? Men det hadde vært kult å ha et rpg spill hvor fiendene tålte realistisk mye i forhold til kuler og sånt noe, og at man samtidig fikk xp for det. *tenke litt på call of duty 4-5 ect* Men igjen er jo ikke cod noe rpg. Endret 26. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fable II har jo både action, adventure og litt RPG. Så kanskje det er noe du burde ta en titt på. Hvis du liker Oblivion burde du også prøve Fallout 3. Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Nei er forsåvidt sant det. Men blir spennende å se når det kommer da, vet du om det er en beta på gang. Litt dumt å måtte kjøpe spillet for å prøve det. Når det gjelder skytespill, ihvertfall online, synes jeg Cod 4-5 sammen med battlefield serien er blant de beste Fps, på markedet. Har forøvrig alle de, og spilt de endel. Liker og Rpg som Final fantasy, The last remnant etc. , gjerne noen forslag i den sjangern og. Tenkte på Fable 2, takk for det forslaget. Men kunne tenke meg å finne fram til flere titler. Er ikke helt oppdatert på xbox, da jeg ikke har hatt den på noen år, og spilt mest pc. , Fallout 3 har jeg spilt til pc litt, et bra spill det og, selvom det ikke er like fargerikt som oblivion, men bra story og dialoger. Endret 26. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan forøvrig sjekke denne tråden Lang liste over spill du kan like! Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Takker for all hjelp. Da skal jeg titte gjenom den tråden, og se om jeg finner noen spill. Endret 26. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Rainbow 6 har jo exp, til og med forskjellige typer "poeng" for hvordan du kverker folk ;p Uansett, 2 kamerater har skrytt hemningsløst av Tales of Vesperia, så jeg får vel anbefale det. Eneste som er negative er at visse characters er litt irriterende, som i de fleste japanske spill. Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vil foreslå Lost Odyssey, kjempe bra JRPG! Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ja sant det, japanske rpg er litt spesielle. Er ikke alt som er like bra nei. Da skal jeg sjekke ut de, takk for hjelpen. Endret 27. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Borderlands kommer i slutten av oktober og er det første RPS-spillet. Role Playing Shooter. Spillet har mulighet for 4 player coop, noen millioner ulike våpen og en herlig fargerik celshadinggrafikk. Første RPS spillet? Hvor har du det fra? Finnes da flere role playing shooter spill. Blandt annet gode gamle Strife fra 1996, spilte det en god del i sin tid. http://en.wikipedia.org/wiki/Strife_%28video_game%29 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå