DP Rusher Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har akkurat bestilt grunnpakken til World of Warcraft fra platekompaniet, etter å så vidt ha prøvd den gratis ti dagers prøven. Spørsmålet mitt er om jeg bør kjøpe de andre ekspansjonspakkene med en gang eller om det ikke spiller noen rolle før senere ut i spillet? Har forstått det slik at dette gjør at man får tilgang til flere quests allerede fra starten av, og at man blant annet også har flere raser å velge mellom. Hva ville dere som har spilt spillet en god stund gjort om dere skulle starte helt fra scratch? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hvis du har store planer om å spille spillet i lang tid kan du vel slenge på The Burning Crusade i samme slengen, det er jo ikke så dyrt. Det samme kommer til om du enten vil spille Blood Elf eller Draenei så må du såklart ha TBC. Men hvis du bare skal prøve det ut såvidt og så vurdere om du skal fortsette er det jo kanskje lurt å starte med vanilla (grunnpakka). Som sagt så er det ikke så veldig dyrt å kjøpe spillet + tbc og wotlk Endret 25. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Takker for svar. Jeg tror jeg stikker en tur til byn i morgen og kjøper begge ekspansjonspakkene. Jeg er egentlig en sucker for ektrainnhold både når det gjelder spill og filmer Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Extra innhold er i form av start områdene til/og rasene dranei og blood elf. Etterhvert kan du også lage en deathknight. Utenom det er spillet relativt likt. Derimot er disse områdene ganske godt laget og har endel morsomme quests. Om du liker WoW og har tenkt å fortsette å spille det er det like så greit å skaffe begge pakkene nå, du vil gjøre det etterhvert uansett. Sist, men ikke minst: Velkommen til Azeroth! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Slenger meg på de som sier det er verdt å i hvert fall kjøpe TBC, startplassene for de to nye rasene er veldig mye mindre frustrerende, og det virker som om Blizzard lærte av sine feil med tanke på dette. Også verdt å nevne at man økonomisk kommer mye bedre ut av de nye plassene, og belønninger fra questene er også milevis bedre. Disse områdene kan du benytte deg av samme hvilken rase du spiller, men du får kun tilgang på områdene dersom du har TBC aktivert på kontoen. Lenke til kommentar
Jeracan_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lykke til videre og...må bare si ; FOR THE HORDE! Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis du nettopp har starta er den smarteste måten for å skaffe tilstrekkelig med penger å skaffe seg gathering proffesions, spesielt om det er den første du starter med på en server. Happy hunting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå