Bromlexl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har nettopp rundet to fantastiske spill som begge kom ut for litt siden. Det ene er selvsagt Batman: Arkham Asylum. Fy F*** for et spill, det var så utrolig polert og gøy. Det andre spillet som skiller seg ut for meg i år er infamous. Begge spillene hadde jeg egentlig ikke sett for meg som storspill. Infamous lånte jeg av broderen og ble hektet etter få timer. Batman ble jeg utrolig posetivt overrasket over demoen, og når spillet viste seg å være enda bedre var det ingen vei tilbake. Jokeren måtte tas Hvilke spill har vært dine favoritter til nå i år? Tror du det kommer bedre spill en det før året er omme? Personlig tror jeg bare Uncharted 2 kan vippe Batman av pinne for min del, men Uncharted må virkelig jobbe for det! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7486&hl= Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Som sagt er det allerede en lik tråd. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg