Lexiboij Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg dumpet tilfeldigvis over dette forleden dag og har snart sett alle episodene. Det er en serie der Gordon Freeman endelig har fått stemme, men kanskje ikke virker som den seriøse forskeren man kan få inntrykk av. Anbefales å ta en titt på dette. evt. spoilere kan forekomme, så du ser på eget ansvar! Kampanjen på første halflife som er blitt brukt. Endret 25. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hehe, denne var overraskende fascinerende . Men ser ut som episode 5 ihvertfall mangler? Kan nevne at alle ligger på Youtube, for de av oss som liker det . Siden det er linket til mangler noen episoder ja. Endret 28. september 2009 av chokke Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Merket ikke at episode 5 manglet. Men ettersom at det er en som mangler. Er det mer en 15 episoder på youtube? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En av de virkelig gode machinima'ene, det her. Anbefales! Liker hvor absurde kommentarer han kommer med til tider. Noen som vet om han skal igjennom hele spillet, eller om det bare er starten? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ble tipset om serien av personen over meg og jeg må si at så langt jeg har sett har det virkelig vært underholdene. Knall machinima^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hmm, en ting jeg la merke til i disse episodene. Det virker som om det er lagt til flere "eastereggs" i HL:Source? Er flere ting jeg ikke visste om, når det gjelder når du ser Gman, snakker med proffesorer osv osv, eller er det helt likt i vanlig HL? . Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hmm, en ting jeg la merke til i disse episodene. Det virker som om det er lagt til flere "eastereggs" i HL:Source? Er flere ting jeg ikke visste om, når det gjelder når du ser Gman, snakker med proffesorer osv osv, eller er det helt likt i vanlig HL? . Den med Gman som snakker med en proffesor er noe alle kommer over. Tydeligvis merket ikke alle det. Endret 30. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har fulgt med på disse episodene en stund jeg også, veldig underholdende ^_^ Lenke til kommentar
Solzet Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis dere liker Freeman's Mind vil jeg anbefale Civil Protection! Samme fyrn som har laget det, og det er minst like arti! Civil Protection Episode 1. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Takk for tipset! Skal ta en titt på det. =) Velkommen til forumet, forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå