Joachim_F Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 PC-eiere må vente en stund før de får drepe italienske adelsmenn. Les hele saken Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så kan man spekulere i om det er utsatt på grunn av finpuss eller for å selge flere eksemplarer av konsollversjonen. Uansett, jeg blir å kjøpe dette til 360. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ventet på det. Og den gamle unnskyldningen holder stand ser jeg. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dette er latterlig, jeg skulle helst ha dette på pc. Får spille det på 360 da Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så kan man spekulere i om det er utsatt på grunn av finpuss eller for å selge flere eksemplarer av konsollversjonen. Uansett, jeg blir å kjøpe dette til 360. helt klart for å selge flere eksemplarer til konsoll.. og ENESTE fordelen er at de får gjort mer pinpuss og bugfixing, men at det er hovedargumentet tviler jeg på =) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jaja, studier (og derfor dårlig tid) pluss en haug med andre spill å komme seg gjennom gjør at jeg ikke tar dette spesielt tungt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Æsj så erketypisk, jeg som akkurat hadde forhåndsbestillt Black Edition til PC. Hvorfor skjer dette alltid med PC-utgaven? Jaja får i det minste tid til Risen og Dragon Age (og kanskje jeg klarer å presse inn litt studier også ) før det kommer. Men 1. kvartal neste år er lenge til, jeg hadde håpet å ha det til juleferien, og med min flaks kræsjer utgivelsen sikkert med Mass Effect 2 også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gjetter på at det er for å selge flere eksemplarer av konsollversjonene før piratkopiering blir et mye mer omfattende problem, men hvis det bidrar til ekstra polering skal jeg ikke klage. Hadde uansett planer om å skaffe Xbox 360 versjonen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Var ikke akkurat mye ekstra polering som gikk inn i den (forsinkede) PC-utgaven av det første Assassin's Creed, så jeg har absolutt ingen tro på at det er av kvalitetsmessige årsaker de velger konsollslipp. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har sakt dette før men sier det i gjen. Hvorfor kan ikke dei ver ærlige og si det sånn som det er! Vi holder tilbake pc versjonen pga vi vill dere skal kjøpe det på xbox ps3 pga piratkopirering på pc! Det er så teit at dei skal lyge til kundene! Å så kommer dei alttid i siste liten og sier det! Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Får se hva slags "forbedringer" som blir gjort fra 360/PS3-versjonen til PC-versonen.. Men tror som mange andre har nevnt at dette er nesten KUN for å selge fler konsollspill. Gjør meg i grunn ingenting ettersom jeg skal ha det på PS3 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Here we go again.. -_- Men men, så lenge det er en god grunn (som forklart) er jeg ok med det. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er en konspirasjon. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ikke overaskende. Trenden siste halvåret har vært å utsette lanseringer til 2010. Noen sa det var for å unngå at alt lanseres samtidig. Slik det ser ut nå blir heller alt lansert samtidig i Q1-2 2010. Mitt inntrykk er at lanseringsdatoer handler mer om PR enn fakta. Endret 27. september 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Litt rart med tanke på at de fleste kjempene lanserer FØR jul. Er det mulig at lanseringen av CoD:MW2 er grunnen til at dette skjer? Tross alt har de jo en sjangsen å ta igjen når salgene i 1. kvartal starter. Endret 27. september 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå