Gå til innhold

Planlagt forumoppgradering mandag 28.09.09


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Førstkommende mandag morgen planlegger vi oppgradering av forumet fra versjon 2 til versjon 3. Vi regner med at dette tar et par timer, og det vil forekomme nedetid i tidsperioden 0600-0900.

 

Som en følge av dette vil en god del på forumet endres, men mye vil også være likt. Vi mottar gjerne tilbakemeldinger på eventuelle feil og forslag til forbedringer.

 

Til etteretning,

 

Terje :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det tidligere er informert om kan en testversjon testes her: http://ipb3.innlegg.no/

 

Dere kan komme med evt. tilbakemeldinger og forslag rundt oppgraderingen basert på den siden. Vil samtidig presisere at noe kan bli endret eller lagt til uantsett - av de som jobber med å oppdatere forumet - og at testsiden derfor ikke kan anses som 100% representativ for hvordan forumet vil fungere eller se ut etter oppgraderingen.

Lenke til kommentar

HCG: Jeg går ut ifra at du mener layout på partnersidene til Innlegg.no når du snakker om skin i denne sammenhengen. Og i forhold til dette har vi ingen planer om å samkjøre layout per dags dato. Mer sannsynlig er det at vi får på plass flere forumskin for sidene allerede knyttet til Innlegg.no, og eventuelle nye sider som dukker opp ;) Inviduelle endringer til hver side kan imidlertid dukke opp, som vi for eksempel diskuterer her.

Lenke til kommentar
Tiden passer ganske bra for meg iallefall, fordi da er jo jeg på skolen. ^_^

 

Vi ofrer gledelig litt nattesøvn for å få forumoppgraderingen til å gå ut over færrest mulig forumbrukere. Hvis alt går etter planen bør forumet være i drift igjen etter et par timer, men det kan tenkes at vi trenger en del tid utover dagen for å rydde opp i småting som dukker opp.

Lenke til kommentar

Dette gikk ikke så bra. Samtidig med oppgraderingen var planen å bytte fra ISO-8859-1 til UTF-8 enkoding. Dette har gått problemfritt under testoppgraderingen, men av en eller annen grunn feilet dette i dag.

 

Forumet er derfor skrudd tilbake til den gamle versjonen og vil fungere akkurat som før frem til vi finner ut hvorfor oppgraderingen mislyktes. Beklager ulempene dette har medført!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...